Довгоочікуване продовження має завершити подорож Кратоса та Атрея скандинавською міфологією, коли воно нарешті вийде вже наступного тижня. Схоже, яскравою рекламою розробники вирішили ще більше розігріти інтерес публіки.
Також цікаво Зіркові геймери: любов до якої гри об'єднує Дрейка, Фінна Вулфгарда та Златана Ібрагімовича
Реклама God Of War Ragnarök
Весела нова реклама God of War Ragnarök наповнена епізодичними ролями знаменитостей. У ній Бен Стіллер стає Кратосом, щоб провести сеанс сімейної терапії для ікон поп-культури.
Стіллер бере на себе роль Кратоса з татуюваннями міфічного героя та сокирою Левіафана, коли він пов’язує стосунки Кратоса та Атрея з реальним життям. Син Бена Стіллера Квінн замінює Атрея, а Бронні Джеймс і Елла Траволта також неохоче відвідують сеанс групової терапії.
Реклама надає комедійний відтінок динаміці батько-син, яка відіграватиме визначну роль у God of War Ragnarok після релізу, запланованого на 9 листопада.
Кумедна реклама God Of War Ragnarök: дивіться відео
Хоча бої будуть ще жорстокішими в майбутньому сиквелі, стосунки між Кратосом і Атреєм у God of War Ragnarok також розвинуться з останньої гри. God of War 2018 року показав, як Кратос тренував Атрея як воїна, а Атрей витягнув людяність і емоції зі свого батька-спартанця.
Очікується, що в God of War Ragnarok вони будуть ближчими фізично та емоційно, а Атрей буде вести Кратоса через дев'ять сфер, а не навпаки. Кратос більше не називатиме Атрея "хлопчиком", як він робив у попередній грі, вказуючи зрілість його сина та їхню нову повагу один до одного.