Пересування підземеллями є серцевиною франшизи Diablo. Blizzard раніше підтверджувала, що нова гра включатиме понад 150 "створених вручну, але процедурно згенерованих" підземель.
Також цікаво Найприбутковіші франшизи в історії відеоігор: які проєкти очолили рейтинг
Проблема підземель у Diablo 4
Нині низка гравців бета-версії Diablo 4 стурбовані тим, що дизайн підземель Blizzard занадто простий. Вони бояться, що це може зробити повторне проходження гри нудним і виснажливим.
Процедурно згенеровані підземелля лежать в основі серії Diablo, що повертається до оригінальної гри. Незважаючи на те, що в Diablo було унікальне підземелля, у міру того, як гравці заходили глибше, дизайн кожного рівня був унікальним порівняно з попередніми.
Однак уже Diablo 3 зазнала жорсткої критики за планування підземель. Гравці вважали, що вони були надто простими, у них не було складнощів як Diablo та Diablo 2, але вони були спрощені для швидшого проходження.
Тепер Diablo 4, здається, піддається критиці з тієї ж причини, що й Diablo 3. У субредітах Diablo та Diablo 4 поточні найпопулярніші публікації говорять, що підземелля нової бета-версії занадто прості та не мають достатньої рандомізації.
Геймери стверджують, що підземелля "жорстоко повторюються", і це швидко набридає. Інша публікація стверджує, що третина підземель має "точнісінько такий самий макет". Тож, як і в Diablo 3, там немає відчуття дослідження.