Окремою категорією за якою оцінюють ААА проєкти ігрової індустрії є увага до деталей і до неї напевно можна віднести й систему руйнування. З часів давно забутої Mercenaries 2 гілку першості в цьому питанні несла франшиза Battlefield, проте схоже і для цього Голіафа з'явився свій Давид.
Цікаво Ентузіаст створив справжній танк у відеогрі Minecraft: як він працює
Інді-студія VRESKI, що може бути відома пересічним геймерам грою The Hong Kong Massacre, натхненною фільмами відомого режисера Джона Ву, у своєму твітері поділилася кадрами з нового проєкту на яких було продемонстровано надзвичайно деталізовану систему руйнувань автомобілів та цілком пристойний геймплей.
Відео миттєво стало хітом у мережі набравши близько 9 тисяч вподобань та майже 200 тисяч переглядів.
Цікавим є те, що шведські розробники не повідомляють жодних деталей про сам проєкт: не відома ані назва, ані рік виходу і взагалі чи стане це напрацювання повноцінним продуктом. Попри це тисячі коментаторів уже висловили бажання передзамовити гру.
І їх дійсно можна зрозуміти, адже відеоролики від розробників насправді виглядають вельми ефектно. Якщо VRESKI прислухаються до побажань спільноти та таки випустять гру, що порадує геймерів настільки деталізованою графікою та оточенням з подібною системою руйнувань – вони можуть скласти дуже жорстку конкуренцію навіть наймайстернішим студіям індустрії.