Укр Рус
12 вересня, 12:40
2

Battlefield 6 змінить ключовий аспект жанру королівських битв – гра не пробачатиме помилок

Основні тези
  • Battlefield 6 введе новий для серії режим королівської битви з "найсмертоноснішим кільцем", яке миттєво вбиватиме гравців при контакті.
  • Ігровий простір продовжуватиме зменшуватися, змушуючи гравців вступати в інтенсивні перестрілки, без можливості використовувати "коло" як укриття.

Розробники Battlefield 6 поділилися з геймерами першими офіційними деталями режиму королівської битви. Вони планують змінити один з ключових аспектів жанру, ускладнивши життя гравцям.

Після надуспішного бета-тестування "кімната очікування" виходу Battlefield 6 вміщує мільйони геймерів, а розробники проєкту продовжують підігрівати ажіотаж навколо гри новою інформацією, повідомляє 24 Канал. 

До теми Battlefield 6 очікує неймовірний успіх – попередні замовлення в Steam досягли рекордного рівня

BF 6 не пробачатиме повільним гравцям?

11 вересня DICE оголосили про старт тестування режиму "королівської битви" у Battlefield Labs.

У чому суть королівської битви?

Королівська битва – це жанр у відеоіграх, де багато гравців (зазвичай від 50 до 150) висаджуються на велику мапу й змагаються одне проти одного чи у командах до останнього вцілілого.

Серед деталей, які розробники повідомили про новий для серії режим, помітили одну суттєву відмінність від конкурентів. 

Майбутня гра матиме "найсмертоносніше кільце" серед представників жанру.  

У більшості королівських битв, "коло", яке крок за кроком зменшує арену бойових дій, поступово з'їдає здоров'я нерозторопних геймерів. Наприклад у Warzone, де воно представлене хмарою смертоносного газу, за допомоги протигазів можна навіть пересуватися поза його межами доволі довгий час, що додає певної тактичної різноманітності.

Однак версія королівської битви у Battlefield 6 не подарує вам подібної свободи дій, оскільки місцеве "коло", представлене вогнем, одразу вбиватиме гравців при контакті.

Коли вогонь наближається, солдати будуть змушені вступати в більш інтенсивні перестрілки, оскільки ігровий простір продовжуватиме зменшуватися. Не можна стрибати туди-сюди, використовуючи його як укриття чи ходити крізь нього – якщо ви потрапите в нього, вам кінець, 
– йдеться в описі режиму.

Отож, нова частина відомої серії запропонує щось нове любителям хітового жанру і це, скоріше за все, не останнє нововведення, яке очікуватиме на геймерів.