Цього тижня компанія Respawn Entertainment звернулася до користувачів твітера із заявою, в якій засудила "посилення переслідувань", з якими стикаються її співробітники через низку проблем, які "мучать" гравців популярного шутера у жанрі Battle Royale.

Цікаво PIN-UP Ukraine допомогла вивезти українських дітей на реабілітацію до Італії

Хоча в Respawn, здається, в курсі про численні проблеми, що стосуються Apex Legends, це не завадило особливо "хардкорним" фанатам вимагати від команди виправити ситуацію негайно, при цьому інколи навіть погрожуючи фізичною розправою.

У всіх мережах, від твітера і навіть до офіційного "сабредіту" гри, почало з'являтися все більше скарг від гравців, у яких ті вимагають Respawn "перестати прикидатися", що гра працює добре. Серед них достатньо аж занадто пристрасних геймерів, які, принаймні на словах, просто таки готові розірвати розробників, які лишень виконують свою роботу.

У своїй заяві Respawn Entertainment зазначили, що хоча вони "люблять чути відгуки" від спільноти, такі нападки на розробників не є здоровою конструктивною критикою.

Заява компанії / зображення з твітера

Ми вітаємо внесок спільноти, однак межа між конструктивним відгуком і переслідуванням нашої команди розробників не може бути перетнута. Ми хочемо нагадати нашим гравцям, що ми дотримуємося політики нульової терпимості до погроз і агресивних дій щодо наших розробників. Ми вживемо відповідних заходів для забезпечення здоров'я та безпеки нашої команди, – заявили у компанії.

Поки що достеменно не зрозуміло про які саме "заходи" йдеться, але точно ясно, що шанувальники Apex дійсно переборщили з агресією в спілкуванні, якщо розробникам довелося повідомити про проблему на такому офіційному рівні.