Аудіодизайнер, ймовірно, одна з найбільш недооцінених професій в індустрії створення відеоігор, адже рідко гравці замислюються над тим як важко передати атмосферу світу гри за допомогою звуків, чи тим як складно підібрати "правильний" скрип дверей із сотень скрипів дверей, а іноді й не лише серед них.
Варте уваги Як штучний інтелект використовують в індустрії онлайн-казино
Видання WIRED поговорило зі старшою дизайнеркою PlayStation Studios – Джоанн Фенг про її роботу над улюбленою мільйонами геймерів франшизою God of War.
Виявилося, що звук цокоту копит коня – це лише пара туалетних вантузів, що стукають по камінню. Смачний звук з яким Кратос проломлює череп черговому ворогу, насправді є нічим іншим як звуком того, як Джоанн розбиває стиглу диню ломом.
А одним з найбільших відкриттів стало те, що ви можете отримати ідеальний звук хрумкотіння снігу під ногами, пройшовшись по вугіллю.
Як створювались звуки для God of War: відео
Відео напрочуд пізнавальне та дає прекрасне уявлення наскільки талановиті люди працюють над кожним аспектом успішної відеогри.