Чимало реслерів мають татуювання і коли діло доходить до того, щоб відтворити зірок WWE у відеогрі, то цей елемент їхнього зовнішнього вигляду також потрапляє до проєкту.

Цікаво Фортуна любить сміливих: найяскравіші казино у відеоіграх

У 2018 році майстриня Кетрін Александер подала позов, стверджуючи, що дизайн татуювань, зроблених нею, використовувався без дозволу в іграх WWE 2K16, WWE 2K17 та WWE 2K18.

Мова йде про татуювання племінного стилю, які Кетрін розробила спеціально для суперзірки WWE Ренді Ортона в реальному житті. Таким чином логічно, що модель спортсмена в іграх WWE 2K також включала малюнки дівчини.

Татуювання Ренді Ортона / зображення zonawrestling.net

У позові Александр стверджувала, що зв'язалася з WWE ще у 2009 році щодо продажу товарів мерчендайзингу Ренді Ортона з її дизайном і тоді їй запропонували 450 доларів за права на малюнки, але вона відмовилася.

2K своєю чергою заявили, що таке використання татуювань підпадає під визначення "добросовісного користування", оскільки вони використовувалися з метою реалістичного відтворення Ортона, а не з метою наживи на оригінальних творіннях Кетрін.

Трейлер WWE 2K22: відео

Журі присяжних в американському окружному суді Південного округу Іллінойсу відхилило цей аргумент, вирішивши, що дівчина має право на відшкодування збитків та присудило їй 3750 доларів.

Сума вийшла настільки малою через те, що хоча суд задовольнив позов, він також визначив, що оскільки прибутки гри не були прямим результатом наявності татуювань в грі, майстриня не має права на будь-які подальші виплати.

Попри це, справа створює цікавий прецедент для інших тату-майстрів, які можуть висувати подібні претензії, якщо їхні малюнки будуть відтворені на спортсменах у відеоіграх без їх дозволу.