Diablo 4 стала справжнім хітом, однак її дуже важко назвати проєктом без недоліків.

Цікаво Назад у дитинство: найкращі відеоігри 2000-х років

На щастя, це гра-сервіс, яка постійно підтримуватиметься розробниками, а значить є шанс, що з часом усі негативні аспекти будуть виправлені та вдосконалені.

На користь цієї думки свідчить остання інформація від Blizzard, працівники якої оголосили, що вже розпочали роботу над двома нововведеннями, про які їх дуже просили геймери.

Спершу, генеральний менеджер Diablo 4 Род Фергюссон підтвердив, що команда розробників працює над фільтром для "луту".

Зробив він це у відповідь на запитання користувача соцмережі X (колишній твітер) коли той запитав чи "є шанс" на те, що Diablo 4 отримає фільтр здобичі, оскільки він втомився обирати предмети помилково.

Фергюссон відповів, що "лутфільтр" знаходиться в списку справ розробників, але не надав жодних подробиць щодо того, коли очікувати його появу в грі.

Потому менеджер спільноти Адам "PezRadar" Флетчер повідомив, що також стартувала робота над переробкою системи опору стихійній шкоді і її оновлена версія з'явиться у другому сезоні Diablo 4.

Отож, у випадку з Diablo 4, критика – це рушій прогресу, адже гравці не соромляться висловлювати своє розчарування грою, а розробники, зі свого боку, якнайкраще реагують на проблеми та запити геймерів.