Розробники представили технологію, що дозволить геймерам з вадами слуху "чути" ворогів в шутерах
Розробники відеогри Sector's Edge працюють над технологією, що дозволить гравцям з порушеннями слуху фактично "чути" своїх опонентів в шутерах. Як працює їхній задум – дізнайтеся у матеріалі.
З прогресом технологій геймінг стає все більш інклюзивним хобі. Величезний крок у цій царині зробили розробники гри Sector's Edge, які створили концепцію технології, що дозволить комфортно грати в шутери людям з порушеннями слуху, повідомляє 24 Канал.
Цікаво PIN-UP Ukraine підтримала Україну на понад 327 мільйонів гривень у 2022 році
Звуки в багатокористувацьких змагальних шутерах – це дуже важливо. У таких відеоіграх, якщо ти першим почув опонента, то вважай пів справи з його ліквідації зроблено.
Однак, саме ця особливість заважає людям з порушеннями слуху насолоджуватись подібними проєктами.
Цим питанням занепокоїлись розробники видовищного FPS Sector's Edge та знайшли блискучий вихід з ситуації, поєднавши пересування моделей гравців з технологією ретрейсингу.
Візуальний слух у Sector's Edge: відео
Отож за допомогою використання градації кольорів (наприклад червоний – постріли, зелений – кроки) та технології трасування променів, вони змогли створити демоверсію системи, яка буквально візуалізує усі звуки гри.
Різні кольори – різні звуки: відео
Для тих, хто переживає чи часом люди без проблем зі слухом не зможуть використати цю технологію як перевагу, розробники повідомляють, що гра автоматично вимикає усі звуки, коли вмикається ця функція.
Хоча розробка далека від завершення, її концепція виглядає справді дивовижно та точно потішить геймерів, яким необхідна така технологія.