Microsoft представила AI-модель Muse, яка генерує ігровий процес, але не замінить розробників
- Microsoft представила AI-модель Muse, розроблену для створення ігрових середовищ, яка не замінить розробників, а допоможе переносити класичні ігри на сучасні платформи.
- Muse була навчена на семи роках ігрового процесу з Bleeding Edge, здатна генерувати фрагменти ігрового процесу в низькій роздільній здатності, аналізуючи кадри та вводи користувача.
Microsoft оголосила про прорив у сфері штучного інтелекту для відеоігор, розробивши AI-модель Muse у співпраці з Microsoft Research та студією Ninja Theory (автори Senua's Saga: Hellblade II).
Muse – це перша у своєму роді AI-модель, яка може створювати ігрові середовища, розпізнавати 3D-простір, фізику гри та дії гравців, повідомляє 24 Канал з посиланням на Microsoft.
Читайте на сайті Фанат Bethesda вирахував дату релізу The Elder Scrolls 6
Вона була навчена на семи роках реального ігрового процесу з багатокористувацького шутера Bleeding Edge від Ninja Theory.
Під час презентації Microsoft продемонструвала декілька прикладів роботи Muse. Поточна версія AI може генерувати складні фрагменти ігрового процесу, але лише в низькій роздільній здатності (300x180 пікселів) та з частотою 10 кадрів на секунду. Для цього модель аналізує 10 кадрів реального геймплею (приблизно 1 секунда) та вводи користувача протягом всієї сесії.
Компанія наголошує, що Muse не призначена для створення ігор з нуля та не замінить розробників. Натомість технологія може допомогти переносити класичні ігри на сучасні платформи, створювати прототипи нових ідей та покращувати існуючі проєкти.
Microsoft також заявила, що не змушуватиме свої внутрішні студії використовувати штучний інтелект у розробці.
Дивіться також Вірусний шутер пропонує геймерам стати чітерами абсолютно легально
У майбутньому компанія планує відкрити доступ до AI-інструментів та експериментів для розробників і спільноти Xbox на ранніх етапах тестування.