Інді-хіт Balatro виявився "жахливим" зсередини – розробник жартівливо виправдовується

25 квітня 2024, 11:55
Читать новость на русском

Джерело:

Gamesradar+

Інді-рогалик Balatro став справжнім хітом та продався у більш ніж 1 мільйон копій, але детальний огляд коду гри викрив "страшну" таємницю розробника та змусив його виправдовуватися.

Balatro спіткав шалений успіх, на хвилі якого гру почали пильно розглядати "під мікроскопом".

Цікаво П'ять ігрових персонажів, які повернулися з мертвих

Проєкт від розробника-одинака під ніком LocalThunk дарує геймерам унікальне поєднання жанру rougelike, карткової гри та покеру.

З моменту релізу 20 лютого 2024 року гру придбало понад 1 мільйон користувачів, а оцінки на metacritic – 90/100 від критиків та 8.5/10 від гравців, роблять Balatro серйозним фаворитом на звання найкращої інді-гри 2024 року.

Трейлер Balatro – дивитися відео

Через такий успіх, до проєкту та його розробника прикута увага великої кількості людей, в тому числі колег по цеху. 

Один з них нещодавно оприлюднив у мережі шматок коду гри, що своєрідним чином зганьбило LocalThunk.  

Якщо коротко, то виявилося, що код Balatro – це суцільний хаос. Десь він занадто простий, десь зовсім не оптимізований, а десь й узагалі ігнорує усі негласні "правила" програмування.

У зв'язку з цим у мережі розпочалася жорстка дискусія: дехто висміював LocalThunk за таку "брудну" роботу, інші ж підтримали автора гри. 

Пам’ятайте, що мета – зробити гру, а не створювати найохайніші та найелегантніші системи коду, – написав у підтримку розробника Balatro колишній працівник Rockstar та Activision Тоні Гоуланд.

Невдовзі з відповіддю з'явився і сам творець Balatro.

LocalThunk погодився, що код його гри "безладний", зазначивши, що він "тримається на надіях і мріях" і пожартував, що "цього вас не навчать на шикарному курсі з програмної інженерії".

Це не ідеально, але я знаю, де знаходиться кожна річ, і я єдиний, хто повинен її підтримувати (гру – ред.), тому для мене це все має сенс. Якщо це тупо і працює, то це не тупо!, – заявив розробник.

Зрештою, LocalThunk і справді має рацію, оскільки якщо гра подобається і приносить задоволення людям, а до всього ще й потрапила в топи продажів у Steam, кому яка різниця як виглядають її нутрощі.