Коли справа доходить до ігор ААА рівня, то розробники бажають, щоб їх продукт був максимально близьким до ідеалу, а тому витрачають купу часу на осмислення та опрацювання найдрібніших деталей. Однак те, над яким елементом Fallout 3 свого часу найбільше мізкували його автори вас дещо здивує, запевняє 24 канал.

Читайте також 5 найазартніших мініігор у "великих" відеоіграх: вибір редакції

Найгарячіші дебати в Bethesda під час розробки Fallout 3 велися навколо – правильного відтінку зеленого.

Ми довго обговорювали синій колір комбінезона Сховища, але ніщо не перевершує суперечки про зелений — розповідає легендарний Тодд Говард у новому відео під назвою "Великі зелені дебати".

"Я пам'ятаю, як Іштван Пелі (арт-директор гри – ред.) та Тодд нескінченно дискутували про зелений колір", – згадує вже Крейг Лафферті, який нині обіймає посаду директора департаменту мобільних ігор у Bethesda.

Розробники настільки переживали через зелений колір, тому що він був ключовим для системи Pip Boy та всього UI гри – від інвентарю гравця до системи VATS. Саме цей колір автори проєкту вважають ключовим для ідентичності ігрового світу Fallout.

Скриншот з Fallout 3 / зображення GameSpot

Іштван якось змінив колір посередині розробки, а я кажу: "Ти змінив зелений колір", а він каже: "Я навіть не знаю, як ти зміг це побачити", – жартуючи розповідає Говард.

Пелі також поділився поглядом на ситуацію зі свого боку: "Тодд кричав: "Я не думаю, що це правильний зелений колір. Я думаю, вам варто ще раз на нього подивитися". А я був майже впевнений, що це все ж був потрібний відтінок".

Наостанок Лафферті додав, що в процесі розробники стільки разів переробляли цей зелений колір, що він навіть втратив рахунок.

Великі зелені дебати: відео

Найбільша ж іронія полягає в тому, що Fallout 3 після релізу найбільш часто критикували якраз за надмірну зеленкуватість картинки, але це вже історія.