За словами Кейна, розробка ремастеру оригінального Fallout стикається з трьома серйозними перешкодами – юридичними, технічними та творчими, розповідає 24 Канал.

Дивіться також Microsoft додала до Game Pass понад 60 класичних ігор Activision

Починаючи з юридичних труднощів, він розповів, що хоч нещодавно співзасновниця Interplay Ребекка Гайнеман і знайшла вихідний код гри, однак існують й інші проблеми, зокрема з ліцензіями на музику, яка використовувалася в грі.

Цікавий факт! Композиції Maybe гурту The Ink Spots свого часу ліцензували спеціально для першої Fallout.

Технічні складнощі полягають у тому, що вихідний код Fallout зібраний у застарілому та нестабільному компіляторі Watcom. Хоча звуки та кліпи з нього ще можна витягти, адаптувати їх до сучасних стандартів буде дуже складно.

Ще одна проблема – інтерфейс. Щоб гра виглядала прийнятно у високій роздільній здатності, інтерфейс потрібно масштабувати. Але Кейн сумнівається, що його нинішній вигляд буде сприйнятий сучасною аудиторією.

Крім того, виникає питання – чи варто в ремастері змінювати речі, які з погляду дизайну були недоліками, але саме вони додавали Fallout унікального характеру? Наприклад, чи розширювати озвучені діалоги, як-от з наглядачем Сховища 13, актор озвучування якого помер у 2011 році?

Оригінальний Fallout вийшов у жовтні 1997 року. Тим часом у мережі ширяться чутки, що Fallout 3 (2008) цілком імовірно отримає ремастер, однак лише у віддаленому майбутньому.

А тим часом серіал по Fallout уже продовжено на третій сезон. Оголошення про третій сезон пролунало на заході Amazon Prime Video в Нью-Йорку, підтверджене виконавчими продюсерами та шоураннерами.