Креативний директор гри Джонатан Дюмон пояснив, що компанія не бралася за Assassin’s Creed у японському сетингу доти, доки технології не дозволили реалізувати всі амбіції команди, повідомляє 24 Канал.

Читайте на сайті Хтось продав фізичні копії Assassin's Creed Shadows на місяць раніше

За словами блогера Genki, який взяв інтерв’ю у Дюмона, Ubisoft вважає, що зараз ідеальний час для виходу Assassin’s Creed Shadows, оскільки "правильні технічні можливості" і "вдалий сценарій" нарешті зійшлися в одному проєкті.

Дюмон також розповів про джерела натхнення для гри. Серед них – фільми "13 вбивць", бойовик "Затоічі", "Битва при Секіґагарі" та роботи культового режисера Акіри Куросави.

  • Окрім цього, в інтерв’ю підтверджено тривалість гри: 30-40 годин для проходження основного сюжету і близько 80 годин для повного завершення.
  • Також у Assassin’s Creed Shadows буде динамічна система розрубування предметів та режим "Нова гра +" на момент виходу.

Події Assassin’s Creed Shadows розгортатимуться у відкритому світі феодальної Японії 1579 року. Головних героїв двоє – спритна та потайна шинобі Наое і легендарний темношкірий самурай Ясуке.

Дивіться також У четвертому сезоні "Відьмака" від Netflix з’явиться персонаж із першої гри CD Projekt Red

Гра вийде 20 березня на PC (Steam, Ubisoft Connect, EGS), Mac (App Store), PS5, Xbox Series X|S. Проте деякі користувачі вже отримали доступ до неї майже за місяць до релізу, тому Ubisoft закликала фанатів остерігатися спойлерів.