Укр Рус
23 березня, 11:11
2

Творець найкращої інді-гри 2024 року розповів, чому залишається анонімним, попри успіх проєкту

Основні тези
  • Гра Balatro отримала нагороди і стала однією з найуспішніших інді-ігор 2024 року, але її розробник LocalThunk залишився анонімним.
  • LocalThunk не бажає бути в центрі уваги через небажання стикатися з хейтом і проблемами, пов'язаними зі славою, попри активність у соцмережах.

Картковий роуглайк Balatro став однією з кращих відеоігор 2024 року, заробивши чимало нагород. Попри шалений успіх розробник під ніком LocalThunk побажав залишитися анонімом.

Balatro стала однією з найуспішніших інді-ігор в історії й чимало геймерів продовжують цікавитися справжньою особою її розробника LocalThunk, але не схоже, що він планує розкривати себе у найближчому майбутньому, повідомляє 24 Канал з посиланням на PC Gamer.

Цікаво Стример став першим у світі, хто пройшов Balatro, досягши "справжньої кінцівки"

Анонімність та життя без хейту важливіші за славу

Нове інтерв'ю з видавцями Balatro з компанії PlayStack розкрило чому творець хітової забавки зберігає власну анонімність, попри шалений успіх гри, код якої виявився "жахливим" зсередини.

За словами директора з комунікацій Playstack Воута ван Халдерена, LocalThunk ніколи не хотів бути в центрі уваги.

Чимало людей вважають, що залишаючись в тіні він намагається бути схожим на легендарного художника Бенксі, граючи роль таємничого творця, але правда набагато прозаїчніша.

Він (LocalThunk, – Games 24) просто хоче, щоб йому дали спокій, щоб він міг робити свою гру та жити своїм життям,
– стверджує ван Халдерен.

Враховуючи те, що життя знаменитостей сповнене великої кількості похідних проблем, а розробники відеоігор часто стикаються з невиправданим хейтом, то рішення творця Balatro звучить вельми логічним. 

До того ж попри свою анонімність LocalThunk частенько "зависає" у X, де обговорює з шанувальниками свій проєкт та попкультуру загалом.