УКР РУС
23 січня 2025, 14:01
2

Dragon Age: The Veilguard не виправдала очікувань EA, але EA Sports FC 25 розчарувала ще більше

Основні тези
  • Electronic Arts повідомила, що Dragon Age: The Veilguard залучила на 50% менше гравців, ніж очікувалося, а EA Sports FC 25 стало найбільшим розчаруванням кварталу.
  • Через невтішні результати EA скоригувала прогноз прибутку на третій квартал з 2,4 – 2,55 мільярда до 2,22 мільярда доларів та зменшила прогнозований дохід за весь фінансовий рік.
  • EA планує зростання у наступному фінансовому році з запуском нових культових франшиз.

Electronic Arts оприлюднила попередні фінансові результати за третій квартал поточного фіскального року. Компанія повідомила, що рольова екшн-гра Dragon Age: The Veilguard залучила значно менше гравців, ніж очікувалося, а футбольна франшиза EA Sports FC 25 стала найбільшим розчаруванням кварталу.

Як повідомляє 24 Канал, згідно з оприлюдненими даними американського видавця та розробник відеоігор Electronic Arts, Dragon Age: The Veilguard за останній квартал залучила 1,5 мільйона гравців.

А тим часом Microsoft вбудувала браузер Edge у всі ігри Windows 11

Це майже на 50% менше від запланованого рівня, зазначають у компанії. За даними IGN, EA не називає цю цифру продажами, оскільки гра також доступна за підпискою EA Play Pro. Також не уточнюється, чи враховано в статистиці лише повну версію гри, чи пробну безкоштовну версію.

Розчарування року

Однак головним розчаруванням для EA за підсумками кварталу стала серія футбольних симуляторів EA Sports FC. Як зазначив генеральний директор компанії Ендрю Вілсон, попри два роки зростання, наприкінці 2024 року франшиза "просіла", а випуск EA Sports FC 25 не зміг забезпечити очікуваний дохід.

Ми продовжували випускати якісні ігри по всьому нашому портфоліо в третьому кварталі, але Dragon Age і EA Sports FC 25 не принесли очікуваних чистих доходів,
— заявив Вілсон.

Через невтішні результати цих двох проєктів Electronic Arts була змушена скоригувати свій прогноз на третій квартал, знизивши очікуваний прибуток з 2,4-2,55 мільярда до 2,22 мільярда доларів. Крім того, компанія зменшила прогнозований дохід за весь фінансовий рік – з 7,5 – 7,8 мільярда до 7 – 7,15 мільярда доларів.

Дивіться також Warhorse розкрила плани підтримки Kingdom Come: Deliverance 2 після релізу

Попри невдачі, EA налаштована на зростання у наступному фінансовому році, який розпочнеться у квітні. У компанії планують "запустити ще більше культових франшиз", аби повернутися до стабільного розвитку.