Останній апдейт CS 2 став найконтроверсійнішим за довгий час, адже в ньому розробники оголосили про рішення прибрати з проєкту популярні елементи "автоматизації" ігрового процесу, інформує Games 24.
До теми Останній апдейт Counter-Strike 2 прибрав зручну фішку та зламав гру: що хочуть заборонити Valve
Що не сподобалося кіберспортсменам
"Жертвою" Valve серед іншого стали так звані "jump-throw" – спеціальні кидки гранати в стрибку, які виконувалися однією кнопкою завдяки спеціальному "бінду".
За роки свого існування цей трюк став невіднятною частиною кіберспортивного CS 2, тому його вилучення з гри шокувало чимало професіоналів.
Що ви робите?? Ви не можете видалити це з гри. Це створює так багато можливостей, – написав капітан Team Vitality Ден "apEX" Мадесклер.
Ви жартуєте? Видаляти QOL, який був в грі, ще коли CS2 була в бета-версії, так тупо. Ви самі казали, що навмисно додали цей функціонал у гру. Поверніть "бінди" , – висловився Джонатан "ELIGE" Яблоновський з Complexity Gaming.
Вальв заборонили jumpthrow? Вони вирішили знищити складову першої стадії цієї гри – дурні вирішили забулити нас, – додав свою думку легендарний український снайпер Олександр "s1mple" Костилєв.
Одначе, були й ті, хто менш спокійно відреагував на суперечливе рішення Valve.
Бути в курсі топових кіберспортивних подій – легко. Найактуальніші прогнози та результати турнірів – усе це і не тільки доступно на Favbet – одній з найбільших iGaming-компаній України. Залишайтесь завжди в епіцентрі кіберспортивних новин разом із Favbet!
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
ТОВ “БУКМЕКЕРСЬКА КОМПАНІЯ “ФАВБЕТ”. Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності від 28.12.2022, видана згідно з рішенням КРАІЛ № 433 від 13.12.2022, та Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет від 20.04.2021, видана згідно з рішенням КРАІЛ № 137 від 05.04.2021, зі змінами.
Зокрема Рассел "Twistzz" Ван Дулкен із Team Liquid повідомив, що все не так критично, а командам просто доведеться підлаштуватися під нові реалії.
Так, дими, які мають більше можливостей для помилок, працюватимуть, але деякі дими, які вимагають стабільності в рухах, не завжди влучатимуть без "біндів", – написав той.
Цікаво чи зреагують Valve на зауваження від тих, хто роками фактично є обличчями їхнього проєкту чи залишать свій першочерговий задум в силі.