Гра досі знаходилася в ранньому доступі й, судячи з усього, не очікувала на таку популярність. З повноцінним релізом у Steam онлайн рольового екшену злетів настільки, що пограти мережею поки вдається далеко не всім.
Дивіться також Вийшов трейлер доповнення Elden Ring: Shadow of the Erdtree, який повідомляє дату його релізу
Що відбувається
22 лютого, на другий день після виходу версії 1.0, пікова кількість одночасних користувачів Last Epoch склала 176 035 людей. Порівняно з дорелізним рівнем онлайн зріс приблизно в шість разів.
- Позаду залишилися рекорди Fall Guys (172 213), ремейка Resident Evil 4 (168 191), Left 4 Dead 2 (162 399) і Enshrouded (160 405).
- Максимум Diablo IV у Steam виявився приблизно в шість разів нижчим (28 836 осіб).
- У новинки є шанс обійти й іншого знаменитого конкурента – Path of Exile (211 637).
Через перебої в роботі серверів розробники з Eleventh Hour Games порадили гравцям тимчасово обмежитися офлайн-режимом. Автори подякували користувачам за підтримку і терпіння й запевнили, що продовжують працювати над проблемою.
Значна частина гравців погано відреагувала на технічний стан фінальної версії гри. Через велику кількість нових негативних оглядів рейтинг упав до 67%, хоча до повноцінного релізу тримався на рівні 85%. Розчаровані покупці звинуватили творців у поганій підготовці до повноцінного запуску й неквапливості в усуненні неполадок. Вони також скаржаться на недоступність в автономному режимі платної "косметики". Багато хто розповів, що не може увійти в гру по кілька годин. Однак це не зупиняє гравців від бажання пограти в новинку.
Творці розповідають про свою гру: відео
Last Epoch, створений ентузіастами з Reddit як "рольовий екшен мрії", хвалять за різноманітну систему розвитку персонажа і захопливий геймплей. Гру називають однією з найкращих у жанрі й "прекрасною альтернативою Diablo і Path of Exile". Також відзначають помітно покращену графіку. Крім візуальних поліпшень, повний варіант отримав два нові підкласи, предмети, навички, ворогів, торгові фракції та багато іншого.