Критики тепло зустріли Ninja Gaiden 4: які оцінки отримала гра
- Ninja Gaiden 4 отримала оцінки 81–83% на Metacritic за глибокий бій та стиль, але критику за повтори і простий сюжет.
- Гра розповідає про ніндзя Якумо, який бореться з кіберніндзя та потойбічними істотами, щоб зняти прокляття з Токіо.
Team Ninja разом із PlatinumGames за підтримки Xbox Game Studios випустили Ninja Gaiden 4 і показали релізний трейлер. Це перша за багато років номерна частина з новим героєм Якумо. Критики оцінили гру в 81–83% на Metacritic, відзначивши глибокий бій та стиль, але поскаржившись на повтори і простий сюжет.
Ninja Gaiden 4 розповідає про талановитого ніндзя Якумо, доля якого пов'язана з Рю Хаябусою. Герою доведеться прориватися крізь натовпи кіберніндзя та потойбічних істот, щоб зняти давнє прокляття з Токіо, розповідає 24 Канал з посиланням на сторінку гри в Steam.
Дивіться також Відомий мем перетворили у відеогру в стилі Cuphead – видовищний трейлер
Трейлер Ninja Gaiden 4 – дивіться відео:
Розробники роблять акцент на точності та стратегії: зброя змінює форму завдяки “кривавим узам”, а серед класичних прийомів повертаються Кидок Ізуни та Летюча ластівка.
На Metacritic проєкт тримає 81–83% залежно від платформи. Оглядачі хвалять продуману бойову систему, атмосферну музику і вдалу озвучку персонажів. Водночас серед мінусів називають повторні битви з тими самими босами та надто передбачуваний сюжет.
Game Informer відзначає, що затяжні сутички місцями виснажують, а побічні завдання й кімнати випробувань не вражають, проте гра дарує фанатам справжнє випробування навичок ніндзя.
GameSpot підкреслює брутальність екшену, щедрі "бризки" крові, потужний арсенал і стильну постановку.
Video Games Chronicle називає темп нещадним і з гумором говорить про рівень жорстокості, але застерігає від відчуття повторюваності ближче до фіналу – якщо не користуватися широким набором додаткових прийомів.
Чим відома серія Ninja Gaiden?
Серія Ninja Gaiden має багату історію, що почалася ще наприкінці 1980-х. Перша гра вийшла у 1988 році для аркадних автоматів, але справжню славу франшизі принесла трилогія на консолі NES. Ці ігри вирізнялися не лише динамічним геймплеєм, а й кінематографічними катсценами, що було рідкістю для того часу. Саме тоді головним героєм став ніндзя Рю Хаябуса, а серія здобула репутацію однієї з найскладніших.
Після тривалої перерви серія тріумфально повернулася у 2004 році з перезапуском від Team Ninja для Xbox. Ця гра встановила нові стандарти для 3D-слешерів завдяки глибокій бойовій системі, високій швидкості та безкомпромісній складності.
Успіх перезапуску призвів до появи сиквелів – Ninja Gaiden II (2008) та Ninja Gaiden 3 (2012), яка згодом отримала покращену версію Razor's Edge. Також був невдалий спіноф Yaiba: Ninja Gaiden Z (2014).
Протягом усього свого існування серія залишалася вірною принципам високої складності та видовищних боїв. Головний герой Рю Хаябуса також є одним із ключових персонажів у серії файтингів Dead or Alive, що ще більше закріпило його статус культового героя.