The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered перевершила оригінал за перший місяць продажів у США
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered перевершила оригінал за перший місяць продажів у США, попри падіння кількості гравців у травні.
- Інші ігри від Microsoft, як-от Forza Horizon 5 та Minecraft, також зайняли високі позиції в рейтингу продажів, хоча підписники Game Pass не враховуються в цих даних.
- Ремастер Oblivion вийшов 22 квітня на кількох платформах, зібравши за перші три дні понад 4 мільйони гравців.
Аналітик Circana Мет Піскателла оприлюднив дані про лідерів продажів відеоігор у США за квітень. У десятці найпопулярніших проєктів домінують ігри, пов'язані з Microsoft.
Перше місце за виторгом посіла The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered – оновлена версія культової рольової гри від Bethesda Game Studios, інформує 24 Канал. Вона вже потрапила до трійки найуспішніших релізів 2025 року за обсягами продажів.
Дивіться також Missile Command повертається: Atari готує оновлену версію культового аркадного шутера
За словами Піскателли, лише за квітень ремастер розійшовся більшим тиражем, ніж оригінальний Oblivion за перші 15 місяців після релізу в березні 2006 року.
Водночас зараз Oblivion Remastered має менше гравців, ніж Skyrim. Пікова кількість гравців Oblivion Remastered у травні впала на 82% порівняно з минулим місяцем.
Інші позиції у рейтингу також зайняли проєкти Microsoft.
Завдяки виходу на PS5 гра Forza Horizon 5 піднялася на друге місце, підскочивши одразу на 40 позицій.
Indiana Jones and the Great Circle стрибнула на 112 сходинок і зайняла шосте місце.
До топ-10 також увійшли Minecraft, який піднявся з 11-го на 4-те місце.
Крім того, десятку лідерів також доповнює Call of Duty: Black Ops 6, що опустилася на сьому позицію.
Варто зазначити, що всі ці ігри доступні у підписці Game Pass, однак Circana не враховує підписників сервісу у своїх рейтингах – лише прямі продажі.
The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered вийшла 22 квітня на PC (Steam, Microsoft Store), PS5, Xbox Series X/S і в Game Pass. За перші три дні після релізу її загальна аудиторія перевищила 4 мільйони гравців.