Відомо, де пройдуть перші кіберспортивні Олімпійські ігри – які проєкти увійдуть в перелік
- Перші кіберспортивні Олімпійські ігри відбудуться у 2025 році.
- Міжнародний олімпійський комітет оголосив про партнерство з Національним олімпійським комітетом Саудівської Аравії для проведення ігор.
- Принц Абдулазіз бін Туркі Аль Фейсал заявив, що це важливий крок для країни та кіберспортивної спільноти.
- Поки невідомо, які саме відеоігри ввійдуть до переліку дисциплін на Олімпіаді, але є чутки про League of Legends, Street Fighter та Rocket League.
- Офіційне визнання кіберспорту МОКом стало можливим через зростання популярності та фінансової вигоди галузі.
Джерело:
olympics.comМіжнародний олімпійський комітет оголосив місце проведення першої кіберспортивної Олімпіади, яка відбудеться вже у 2025 році. В мережі також з'явилися чутки про ймовірні дисципліни.
Після довгих років обговорень, МОК нарешті визнав кіберспорт гідним того аби мати власну олімпіаду.
Варте уваги Віртуальна прохолода – 4 відеоігри, які відволічуть вас від спеки
Де відбудуться перші eSports Olympic Games?
12 липня Міжнародний олімпійський комітет оголосив про партнерство з Національним олімпійським комітетом Саудівської Аравії щодо проведення перших Олімпійських ігор з кіберспорту 2025 року.
Ми молода нація з понад 23 мільйонами геймерів, які приймають майбутнє з новим мисленням і партнерством... Це природний наступний крок для наших молодих спортсменів, нашої країни та глобальної кіберспортивної спільноти, – заявив Його Високість принц Абдулазіз бін Туркі Аль Фейсал, міністр спорту та президент Олімпійського та Паралімпійського комітету Саудівської Аравії.
Які відеоігри стануть частиною змагань?
Поки перелік дисциплін та бодай їх кількість залишаються невідомими, але в мережі курсують чутки, що на перших змаганнях з'являться такі проєкти, як:
- League of Legends
- Street Fighter
- Rocket League
МОК довго розглядав рішення офіційно визнати кіберспорт і схоже, що увага та величезна фінансова вигода, яку ігрова сцена привернула за останні кілька років, зіграли свою роль у тому, щоб нарешті переконати функціонерів дозволити відеоіграм мати власне місце в олімпійській історії.