Повний провал: ігри, які буквально зруйнували репутацію своїх творців
Деякі ігри стають настільки популярними, що відразу ж прославляють своїх творців на весь світ, гарантуючи їм любов аудиторії та успіх наступних проєктів. Однак є й такі, що руйнують репутацію, доводять до банкрутства, а деколи й назавжди відправляють студію чи видавця на звалище історії.
Games 24 розповідає про 5 таких проєктів, які суттєво вдарили по репутації своїх розробників. Аудиторія та критики сприйняли ці ігри настільки погано, що до них майже ніхто не повертався. Найцікавіше, що серед них є досить відомі та впізнавані бренди.
Дивіться також 8 ігор, які ми мріємо побачити цього року на Summer Game Fest
Warcraft III: Reforged, 2020 рік
Blizzard Entertainment представила цей рімейк Warcraft III як спосіб просунути оригінальну гру вперед, представити її новому поколінню і нагадати старим гравцям про цей епохальний проєкт.
Уявіть собі розчарування фанатів, коли Reforged виявилася просто оригінальною грою з новими візуальними ефектами. У ній не було нових сцен, а багато функцій повністю вирізали. Найгірше, що розробка була технічною катастрофою.
Ґеймплей Warcraft III: Reforged: дивіться відео
Геймери одразу ж почали бомбардувати гру негативними рецензіями, у результаті чого вона стала найгіршою за оцінкою користувачів на Metacritic. Ця погана слава переслідуватиме Blizzard ще багато років.
Mass Effect: Andromeda, 2017 рік
З виходом Mass Effect: Andromeda на ігрових форумах почалося справжнє пекло. Основною темою обговорень стала жахлива графіка. Гравці, журналісти, блогери критикували графічні помилки й анімацію облич персонажів. Ролики з багами, які скручували героїв у неприродні пози, викривлювали їхні обличчя й закидали їх у текстури заполонили весь інтернет і стали основою для сотень мемів.
Але гру врятували загалом позитивні відгуки про сюжет, персонажів, діалоги та цікавого протагоніста. У середньому вона отримувала оцінку 75 зі 100, хоча були й значно нижчі.
Приклади графічних багів у Mass Effect: Andromeda: дивіться відео
Star Wars Battlefront, 2015 рік
Коли Electronic Arts тільки отримала ліцензію на "Зоряні війни", вона перейшла на темний бік сили. Перезапуск Battlefront у 2015 році супроводжували проблеми. EA мала нахабство вимагати від гравців заплатити шістдесят доларів за пакет, який не містив однокористувацького контенту, потребував підключення до інтернету для доступу й постачався з невеликим набором карт. Ще більше геймери розлютилися, коли EA попросила додаткових грошей за майбутні оновлення.
Відтоді гравці почали втомлюватися від планів EA щодо ігор за "Зоряними війнами", а після випуску Battlefront II у 2017 році ситуація погіршилася ще більше.
Сьогодні політика EA стала значно кращою (хоча компанія остаточно й не полишила спроб заробити додаткових грошей на гравцях), але дехто ніколи не забуде жадібність розробників у ті часи.
Трейлер гри Star Wars Battlefront: дивіться відео
Дивіться також Гравець зробив 40 000 спроб, щоб побити рекорд у Punch-Out, і таки зміг обігнати його на секунду
Fallout 76, 2018 рік
Сьогодні ця розробка вже доведена до хорошого стану і навіть керівник ігрового бізнесу Microsoft грає у неї годинами. Однак були часи, коли компанію Bethesda називали "Bug-thesda" через сумну ситуацію з її проєктом.
Окрім того, що Fallout 76 була схожа на ліниву пародію на гру, вона ще й містила численні помилки та збої. Слава, яку Bethesda здобула завдяки своїм зусиллям зі Skyrim та Fallout 3, раптово розвіялася, і багато фанатів казали, що відмовляться купувати майбутні продукти студії.
До сьогоднішнього дня Bethesda не може оговтатися від цього неприємного моменту у своїй історії.
Трейлер Fallout 76: дивіться відео
Skull Island: Rise of Kong, 2023 рік
Видавець GameMill Entertainment ніколи не мав солідної репутації. Він презентував ігри Nickelodeon All-Star Brawl та Nickelodeon Kart Racers, які зайняли свою нішу та привернули увагу відповідної аудиторії. Але Skull Island: Rise of Kong був найбільш невдалим продуктом, який там коли-небудь випускали. Серед причин – халтурний бойовий дизайн, мляве оточення та жалюгідна візуальна складова.
Трейлер гри Skull Island: Rise of Kong: дивіться відео
Розробник IguanaBee швидко відхрестився від GameMill, пояснивши погану якість продукту тим, що компанія виділила мізерний бюджет на проєкт і нав'язала їм стислі терміни в один рік, при цьому не давши жодних вказівок щодо того, якою повинна бути гра.
Це завдало шкоди співробітникам IguanaBee і навіть призвело до того, що деякі з них були звільнені з міркувань економії бюджету.
Репутація GameMill погіршилася ще більше, коли вони опублікували гру The Walking Dead: Destinies, яка була такою ж жахливою, як і Rise of Kong.