Над розробкою релігій для відеогри Starfield попрацював майбутній священник
Джерело:
DexertoРозробники Starfield вельми серйозно підійшли до створення релігій в амбітній космічній RPG і, як виявилося, використали для цього знання майбутнього священнослужителя. Подробиці – у матеріалі.
Starfield, безсумнівно, буде надзвичайною грою. З масштабами, обіцяними Тоддом Говардом та Bethesda, проєкт має бути таким, у якому гравці точно знайдуть собі не лише заняття до душі, але й релігію.
Важливо PIN-UP Foundation відновив у Харкові пам'ятку архітектури, пошкоджену обстрілами
У грі їх буде аж чотири на вибір. Ви самі вирішуватимете, як ставитися до них і чи стати "парафіянином" будь-якої з конфесій.
В інтерв'ю для Polygon, провідний гейм дизайнер Starfield Еміль Пальяруло розповів, що команда звернулася до дуже цікавого джерела, щоб переконатися, що релігії в грі працюватимуть як потрібно.
Ним для студії став колишній працівник Шейн Лізеганг, який працював над Skyrim і Fallout 4 як сценарист, але покинув ігропром, щоб стати священником.
У нас є Шейн Лізеганг, який був одним із наших авторів... Зараз він навчається на єзуїтського священника. Ми говорили з ним про те, що якби ми хотіли зробити це справжнім, цю релігію, що б ми для цього зробили? Як би ми її написали? І тому він дав нам кілька порад і написав для нас дещо. Він писав для Sanctum Universum (одна з релігійних течій), і це справді підсилило її правдоподібність, – розповів Пальяруло.
Релігія завжди є складною темою, оскільки це особисте для кожної людини. З усім тим, вона також може стати цікавою знахідкою для масштабних рольових ігор та привнести щось нове та цікаве в проходження.
Чи вийшло це в авторів Starfield? Кожен зможе вирішити самостійно, адже гра вийде вже 1 вересня для власників передзамовлення та 6 вересня для власників стандартної версії на ПК та Xbox Series X|S.