Раритетними кадрами з редакцією популярного польського порталу про відеоігри поділився Себастьян Зелінський, керівник розробки першої гри серії та колишній голова CD Projekt.

Цікаво Розробники рекомендують: CD Projekt RED назвала найкращі модифікації для трилогії The Witcher

Розробник зумів віднайти у власних архівах дві анімації однієї й тієї ж моделі персонажа на чорному та кольоровому тлі. Саме завдяки цій знахідці, ми бачимо що перша версія сильно відрізняється від звичного нам "Білого вовка", якого світ побачив у 2007 році з виходом гри.

Колір волосся персонажа далекий від білого, а обличчя не "прикрашає" відомий шрам. Також можна помітити, що цей Геральт явно молодший, ніж фінальна версія.


Вся річ у тому, що на початковому етапі виробництва The Witcher, проєкт створювався на рушії IC, на якому трохи раніше компанією був розроблений шутер Mortyr 2093-1944. Проте якраз Зелінський, який був його автором, зіткнувся з проблемою адаптації цього рушія для гри в зовсім іншому жанрі. Тоді було вирішено, що краще буде використати Aurora Engine, розроблений уже відомою на той час студією BioWare.

Еволюція Геральта / зображення vrutal.com

Саме завдяки цьому кроку відеоігрова індустрія отримала такого харизматичного і пам'ятного персонажа, яким став Геральт із Рівії.