Французький блогер під час Paris Game Weekend взяв інтерв'ю в PR-менеджера GSC Game World Захара Бочарова та ком'юніті-менеджера Євгена Базарова. Вони розкрили низку деталей про майбутню гру.
Варте уваги Зведуть вас із розуму: 10 найскладніших відеоігор усіх часів
Особливості STALKER 2
Розробники розповіли, що GSC планувала демо лише для головної виставки – Gamescom. Втім, після позитивних відгуків там, вирішили показати її й на інших виставках. Одночасно творці збирають відгуки від гравців, щоб краще відполірувати деякі аспекти гри.
GSC Game World зустрілася з труднощами, щоб трансформувати стару мапу Зони в новий безшовний відкритий світ. З точки зору дизайну рівнів розробники намагалися оновити старі локації та змішати їх з новими й наповнити елементами з реальної Зони Відчуження.
Розробники розповіли про STALKER 2: дивіться відео
Звукове оточення STALKER 2 підлаштовуватиметься під ігрову ситуацію й місцевість, а не буде простим ембієнтом на локації. GSC планують викласти більше саундтреків з гри ближче до й після релізу.
В Зоні буде більше аномалій, відповідно й більше артефактів. Нові ефекти та цікаві поєднання різних артефактів можуть допомогти гравцеві з проходженням. Про деякі механіки взаємодії з артефактами розробники розкажуть ближче до релізу.
Великий акцент в грі STALKER 2 буде на історії та нелінійних елементах, тому гравець не зможе побачити все за одне проходження.