Під час трансляції виставки Xbox Tokyo Game Show 2021 Тод Говард розповів, що у Starfield буде набагато більше діалогових рядків, ніж у попередніх іграх Bethesda, таких як Skyrim та Fallout 4.

Цікаво У Death Stranding Director's Cut знайшли моторошну пасхалку на скасовану Silent Hills

Задовго до офіційної дати виходу гри, якою значиться 11 листопада 2022 року, розробники із Bethesda Softworks все більше діляться інформацією про майбутній довгоочікуваний проєкт, який знаходиться в розробці ось уже 25 років.

Тод Говард вже раніше розповідав, що Starfield одна із найбільш амбітних ігор студії, схожа до попередніх проєктів Bethesda, своїм розмахом і масштабом. Особливо це стосується таких RPG, як франшизи Elder Scrolls і Fallout. Проте майбутній проєкт, хоча й буде "схожим на Skyrim у космосі", але, за словами розробника, історія його світу та можливості гравців будуть набагато більшими та продуманішими.

Тизер-трейлер Starfield


Однією з речей, які будуть покликані подарувати геймерам неповторний рольовий досвід буде діалогова система, яка стане найбільшою з-поміж усіх ігор студії. Таким чином у Starfield на гравців чекатиме понад 150 тисяч рядків діалогу, у той час, коли у Skyrim їх було всього 60, а у Fallout 4 – 111 тисяч.

За словами Тода Говарда, саме список діалогових ліній допоможе зробити гру адаптивною для будь-якого типу геймерів і кожен гравець зможе бути у грі саме "тим, ким він захоче".