Рішення про мовчазного головного героя в інтерв'ю пояснив провідний дизайнер Bethesda Еміль Пальяруло. Він зізнався, що спершу плани були зовсім іншими.
Варте уваги На дослідження підуть цілі дні: відеоігри з найбільшим відкритим світом
Чому головний герой Starfield завжди мовчатиме
У рольових іграх AAA від Bethesda історично були мовчазні герої. Однак розробник вирішив покласти край цій традиції, працюючи над грою Fallout 4. Головний герой цієї гри мав повну озвучку.
Тепер Еміль Пальяруло назвав "справжньою волею" рішення студії не озвучувати головного героя Starfield. Він пояснив, що гра має понад 200 тисяч рядків діалогу. Розробник певен, що такий масив не вдалося б озвучити, якби довелося записувати репліку головного героя.
Геймплейний трейлер гри Starfield: дивіться відео
Попри величезну перевагу, студія спершу планувала таки озвучити свого головного героя. Bethesda зайшла в цьому плані доволі далеко – студія навіть найняла актора озвучки та провела декілька сеансів запису. Лише після цього від ідеї повністю відмовилися.