Артур з RDR 2 міг бути куди гіршою людиною – Rockstar відмовилися від шокуючого початку гри
- Rockstar Games планували зробити початок Red Dead Redemption 2 значно жорсткішим, показуючи Артура Моргана жахливою людиною.
- Співзасновник студії Ден Хаузер вважає, що відмова від початкового плану була "правильним рішенням" з комерційної точки зору.
Співзасновник студії Rockstar Ден Хаузер пригадав часи створення Red Dead Redemption 2 та розповів яким міг бути початок історії Артура Моргана, що зобразив би персонажа жахливою людиною.
Співзасновник Rockstar Games та провідний сценарист багатьох проєктів Ден Хаузер розкрив яким міг бути альтернативний початок RDR 2, повідомляє 24 Канал з посиланням на gamesradar+.
До теми Відомі шокуючі подробиці звільнення працівників Rockstar – студія на межі колапсу
Це було б занадто?
Вступний акт культової Red Dead Redemption 2 є доволі складним та жорстоким, але те, що спершу планували Rockstar, було куди "потворнішим".
Зокрема, розробники мали на меті показати головного героя Артура Моргана без перебільшень жахливою людиною.
Обожнюєте кіберспорт та все, що з ним пов'язано? Тоді саме час підписатись на Favbet. На сайті зібрано усе важливе – прогнози на турніри улюблених команд та результати епічних поєдинків – топові кіберспортивні події чекають на вас!
Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтесь правил (принципів) відповідальної гри
ТОВ "БУКМЕКЕРСЬКА КОМПАНІЯ "ФАВБЕТ". Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності від 28.12.2022 року, видана згідно з рішенням Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей про видачу ліцензії № 433 від 13.12.2022.
Як розповів співзасновник студії Ден Хаузер в інтерв'ю YouTube-блогеру Лексу Фрідману, на початку RDR 2 планувався епізод, де "випадкова" дівчина Артура народила б дитину, що майже одразу померла. Сам Морган не надто проявляв би співчуття у цій ситуації.
Тож це зробило б його дуже, дуже неприємним на початку, і я подумав, що було б цікаво поекспериментувати з цим, бо тоді це зробило б його арку спокути ще цікавішою,
– пригадав Хаузер.
Зрештою, від такого плану відмовилися, що Хаузер тепер називає "правильним рішенням", зокрема з погляду комерції.
У тій початковій версії сценаристу подобалася "нездатність Артура виражати свої емоції", яка дуже сильно контрастувала б з його емоційним крахом ближче до фіналу гри.
Попри це, Хаузер вважає, що кінцева версія проєкту вийшла саме такою, якою і мала б бути з її канонічною кінцівкою.