Творець культового шутера Max Payne розповів як зародилася ідея найвпізнаванішого постера гри
Джерело:
Сем Лейк у соцмережі XЛегенда ігрової індустрії та головна рушійна сила студії Remedy – Сем Лейк, розповів цікаву байку з часів розробки першої Max Payne, яка розкрила таємницю створення відомого постера гри.
У світі відеоігор не так багато студій з ідеальною репутацією, але фінська Remedy беззаперечно одна з них. Нещодавно ювілей відсвяткувала перша справді проривна гра розробників – Max Payne й один з її основних творців Сем Лейк розповів цікаву історію з часів створення проєкту.
Варте уваги Розробник GTA San Andreas розвінчав два старезні міфи щодо гри
Усе геніальне – просто
Навіть через два десятиліття після випуску Max Payne продовжує залишатися на слуху в геймерів завдяки незгладимому сліду, який цей шедевр залишив в ігровій індустрії.
Шутер від Remedy багато хто й донині вважає одним з найкращих представників жанру, а його естетика досі захоплює дух.
Однією з найвпізнаваніших фішок гри є чорно-білий постер з зображенням головного героя, якому свою зовнішність люб'язно подарував незмінний очільник та головний сценарист студії – Сем Лейк.
Легендарний постер / Фото Remedy
У відповідь на запитання від одного з шанувальників у соцмережі X, Лейк розповів як виникла ідея цього зображення. Виявилося, що в якийсь момент розробник просто "валяв дурня" у Photoshop, яким "насправді не знав, як користуватися".
В процесі у Лейка вийшло щось, що стало до вподоби йому та команді й наштовхнуло дизайнерів на кінцеву ідею.
Це не було остаточним артом, який ви бачите тут (на постері, – ред.), але це послугувало натхненням, яке привело до нього,
– підсумував розробник.
Фанати Remedy втішилися цією байкою, яка лише підігріла їхній інтерес до майбутніх ремастерів Max Payne та Max Payne 2, над якими студія трудиться пліч-о-пліч з Rockstar.