Директор з глобального маркетингу IO Interactive – Джонатан Лакайль пролив трохи світла на те, як триває розробка 007 First Light, інформує 24 Канал з посиланням на VGC.

Цікаво Відеоігри в житті Олександра Усика: від Counter-Strike до власного персонажа

Ігровий Бонд не буде "машиною для вбивств"?

У нещодавньому інтерв'ю Лакайль розповів, що загалом співпраця з Metro-Goldwyn-Mayer є класним досвідом і їх не можна назвати строгими наглядачами.

Одначе, все ж була одна вимога, яку медіагіганти донесли до розробників гри доволі чітко і це навіть не те чому тримають в секреті актора, який зіграв Джеймса Бонда.

Не робіть з нього машину для вбивства!,
– пригадує Лакайль основний запит кіноробів.

Окрім цього, директор IOI не пригадав, щоб MGM висувала якісь вимоги чи влазила у творчий процес щодо майбутньої гри.

Щоправда, не можна сказати, що кіностудія приймала всі ідеї розробників. Але навіть відмови були не надто категоричними.

Це завжди було радше так: "окей, але ми могли б зробити це ось так",
– говорить розробник.

За словами Лайкаля, через це процес розробки 007 First Light включав багато продуктивного обговорення і це пішло тільки на користь гри.

Трейлер – дивіться відео

Реліз 007 First Light намічений на 2026 рік для PS5, Xbox Series X/S та ПК.