Дизайнер квестів, який стояв за більшістю сюжетних рішень у The Witcher 3: The Wild Hunt, нещодавно розповів, чому у CD Projekt Red вирішили вбити Весеміра.
Пізнавально Цікаві факти з історії слотів, про які ви могли не знати
Наставник Ґеральта був дуже популярним персонажем гри, якщо не найпопулярнішим, але помер, як і належить відьмакові, не від старості.
Під час конференції розробників ігор (GDC) у Сан-Франциско, директор квестів The Witcher 3 Павел Саско нарешті розповів більше про це важке рішення.
Згідно з його коментарем для IGN, Весемір був центральним персонажем у книгах та іграх, але його смерть була необхідною, щоб спонукати Цірі рухатися вперед. За словами Саско, героїні потрібно було вирішити, що на неї більше не полюватимуть, а замість цього вона сама стане мисливицею.
Це трагічне рішення стало кульмінацією всього сюжету гри та допомогло прокласти шлях до однієї із найзворушливіших сцен The Witcher 3.
Прощання з Весеміром: відео (ОБЕРЕЖНО, СПОЙЛЕРИ!)
Однак зробити його було зовсім непросто. Саско знав, що Весемір був дуже важливим персонажем у книгах, і деякі люди не сприймуть його втрату.
Тому розробникам знадобилося кілька гарячих дискусій, щоб остаточно прийняти рішення про це "вбивство".
Одначе, в підсумку саме ця трагічна смерть є наріжним каменем історії саги, що робить її грою, в яку варто поринути на сотні годин.