За словами генерального директора Google DeepMind Деміса Хассабіса та технічного директора Корая Кавукчуоглу, ці ШІ-агенти "роблять висновки про гру виключно на основі дій на екрані та пропонують рішення в режимі реального часу", повідомляє 24 Канал з посиланням на блог Google.

Читайте на сайті Три очікуваних гри дебютують на церемонії The Game Awards 2024

Система також може використовувати величезну базу знань Google, щоб надавати більш поглиблені підказки. Хоча технологія перебуває на ранній стадії розробки, вона вже тестується в таких популярних мобільних іграх, як Clash of Clans і Hay Day від Supercell.

Однак, ще належить з'ясувати, наскільки ефективними будуть ці агенти на практиці і чи будуть вони корисними для гравців.

Можливості помічника Google – дивіться відео:

Мультимодальні можливості Gemini 2.0

Можливості Gemini 2.0 виходять далеко за межі ігор. Компанія представила "Gemini 2.0 Flash" – набір мультимодальних функцій, що дозволяє розробникам створювати системи штучного інтелекту, які можуть обробляти та генерувати текст, зображення та текстово-мовний контент кількома мовами.

Ці інструменти, доступні через API Google в Google AI Studio і Vertex AI, вже тестуються першими партнерами, а більш широка доступність очікується в січні.

ШІ, який створює ігри

Google також працює над Genie 2, проєктом, який створює віртуальні ігрові світи з одного зображення. Хоча ці світи залишаються стабільними лише близько хвилини, потенціал цієї технології вважається величезним.

Дивіться також В які ігри на PlayStation 5 можна буде пограти у 2025 році: Sony показала трейлер з релізами

За допомогою Gemini 2.0 Google прагне переосмислити можливості ШІ-агентів – від допомоги в іграх і підтримки браузерів до робототехніки та помічників на пристроях. Довгострокове бачення компанії полягає в тому, щоб розгорнути цю технологію в усій екосистемі своїх продуктів.