Ролик, знятий у співпраці з Platige Image Studios, поєднує в собі дух книг Анджея Сапковського, східноєвропейський менталітет та передові технології, розповідає 24 Канал.
Дивіться також Журналісти передчасно розкрили деталі La Quimera – футуристичного шутера від творців Metro
Сюжет трейлера та задум
Основна ідея трейлера – переосмислення минулого та початок нової саги. У сюжеті молода дівчина Міона добровільно приносить себе в жертву чудовиську бауку, а Цирі намагається цьому запобігти. Обидві героїні виступають дзеркальним відображенням одна одної: Міона усвідомлює, що самопожертва неправильна, але не може піти проти традицій села, а Цирі як майбутня відьмачка розуміє це краще за всіх.
CDPR прагнула зберегти слов’янську атмосферу та передати філософію світу The Witcher:
Навколо лише відтінки сірого, немає абсолютної визначеності, тільки вибір між меншим і більшим злом.
Технічні особливості створення трейлера
- Зйомки сцен із захопленням руху тривали 14 днів.
- Щоб відтворити ефект зйомки на реальну камеру, у студії записували рухи операторів.
- При появі магії в кадрі камера перемикається з ручного режиму на автоматичний, використовуючи віртуальні операторські інструменти (крани, доріжки тощо).
- Для передачі кінематографічного ефекту розробники орендували реальне знімальне обладнання та експериментували з різними оптичними ефектами (викривлення, відблиски, розмиття, ефект боке).
- Баук був відтворений за допомогою спеціальної конструкції, якою керували чотири людини, зображаючи суглоби та лапи монстра.
- Unreal Engine 5 дозволив швидко тестувати ідеї та одразу оцінювати результат, що значно розширило творчі можливості команди.
Що буде далі
Наприкінці 10-хвилинного ролика на офіційному каналі CDPR керівник наративного відділу Філіп Вебер зазначив:
Вам доведеться оцінювати ситуації та приймати складні рішення, зокрема, що має статися після подій у трейлері.
Як створювати трейлер The Witcher 4: дивіться відео
Дивіться також Activision зізналася у використанні штучного інтелекту в CoD
На цей час The Witcher 4 перебуває в активній розробці, яка почалася восени 2024 року. Дата виходу гри та цільові платформи поки не оголошені, але відомо, що за сюжетом Цирі пройшла Процедуру Трав і готується стати справжньою відьмачкою.