Витік Grand Theft Auto VI став величезною новиною з різних причин, але однією з найцікавіших тем для розмови стала жвава дискусія про те, наскільки "погано" виглядала гра у "злитих" відео.

Цікаво PIN-UP Ukraine сплатила 23,4 мільйона гривень за ліцензію у 2022 році

Тисячі геймерів, здається, не зрозуміли, що на усіх відео та скриншотах зображена дуже рання версія продукту і почали висміювати Rockstar за роботу такої якості.

На захист розробників стали їхні колеги, які спробували пояснити недолугим хейтерам, що кожна гра під час процесу розробки виглядає зовсім не так, як у підсумку на релізі.

Одним із перших став провідний дизайнер Remedy Пол Ерет, який у своєму твітері поіронізував над скаргами геймерів про "погану графіку", поділившись архівним відео з розробки гри Control.

Команда, що стоїть за Cult of the Lamb, також висміяла побоювання користувачів мережі.

Приєдналися до флешмобу й автори Sea of Thieves, показавши як виглядала їх гра у далекому 2014 році, за цілих чотири роки до остаточного виходу.

Одним із найсмішніших постів поділився Сем Барлоу з Immortality, який показав "як виглядала IMMORTALITY протягом перших 2 років, коли ми були зосереджені на створенні штучного інтелекту та збалансованого бойового процесу".

Сцена в релізі та під час розробки / зображення з твітеру Сема Барлоу

Далі в хід пішли важковаговики індустрії, а саме Naughty Dog, які показали як у ранній версії гри виглядала відома сцена із Uncharted.

Також самі геймери пригадали відоме відео, де зображено як у стадії концепту виглядала битва Кратоса з Балдуром у God of War.

Прототип битви Кратоса з Балдуром у God of War

Отож, тим хто розчарувався побаченим у "зливі" GTA VI не слід засмучуватися, адже робота над проєктом перебуває ще у дуже ранній стадії й ми впевнені, що на релізі Rockstar вчергове порадують геймерів грою-цукерочкою, як це було неодноразово до цього.