Довгоочікуваний сиквел містобудівної стратегії Cities Skylines нарешті вийшов через майже вісім років після релізу оригіналу.
Цікаво Географія геймера: з яких країн походять культові відеоігри
Чимало шанувальників жанру чекали гру увесь час її розробки, однак на релізі вона зіштовхнулася з хвилею негативу, зумовленою низькою продуктивністю навіть на потужних ПК.
Поки більшість причин цього залишаються невідомими, допитливий користувач Reddit під ніком Hexcoder0 докопався до однієї з них проблем і це неабияк дивує.
Виявляється Cities Skylines 2 працює так погано зокрема й через високополігональні зуби NPC.
Річ у тому, що чим більше полігонів у моделі будь-чого в грі – тим більше ресурсу потрібно на її опрацювання, одначе у більшості проєктів на деталі, розташовані надто далеко від поля зору гравця виділяють малу кількість полігонів, аби зберегти продуктивність.
Однак у Cities Skylines 2 кожен NPC має напрочуд "важку" для рендеру щелепу, зокрема й коли гравець не бачить не те що зубів, а навіть самого персонажа.
Через це, коли популяція міста зростає – зубів стає більше, а FPS (кадрів на секунду – ред.) менше, що і спричиняє зависання.
На щастя для гравців, Paradox Interactive вже випустили перший патч для гри, який вирішує чимало проблем з продуктивністю та продовжать працювати над цією проблемою.