Не усім екранізаціям відеоігор судилося стати успішними, чому став яскравим підтвердженням фільм Бордерлендз (Borderlands), який розчарував не лише геймерів та фанатів франшизи, а й пересічних глядачів, інформує 24 Канал з посиланням на IGN.
Цікаво Розробник GTA 5 розвінчав одну з найпопулярніших конспірологічних теорій гри
Зельник вважає, що фільм виконав свою функцію
Один з найгірших фільмів 2024 року заробив лише 31 мільйон доларів за час показу в кінотеатрах по всьому світу та залишився у "мінусі" приблизно на 100 мільйонів вічнозелених.
Попри фінансові втрати та шквальну критику від глядачів, CEO компанії видавця ігор Borderlands не згоден, що фільм став повним провалом.
Трейлер фільму – дивіться відео
Генеральний директор Take-Two Штраус Зельник стверджує, що Бордерлендз насправді допоміг популярній серії ігор.
Хоча він визнає, що в цілому екранізація стала "розчаруванням", функціонер пояснив як короткий візит франшизи у світ кіно позитивно вплинув на ігри серії.
Насправді було продано більше ігор, тож я не думаю, що це (поява фільму – ред.) взагалі нашкодило, якщо на те пішло, я думаю, що це, можливо, навіть трохи допомогло,
– сказав Зельник.
Стимулювання продажів часто є ключовим фактором для того аби екранізувати відеогру, а Borderlands 3 справді отримав непоганий приріст після виходу кінострічки, тож у словах очільника Take-Two може бути крупиця правди.
Обожнюєте кіберспорт та все, що з ним пов’язано? Тоді саме час підписатись на Favbet. На сайті зібрано усе важливе – прогнози на турніри улюблених команд та результати епічних поєдинків – топові кіберспортивні події чекають на вас!