Укр Рус
15 серпня, 14:56
2

Кінцівка Call of Duty: Black Ops 7 шокує геймерів – такого ще не було

Основні тези
  • Фінальна місія Call of Duty: Black Ops 7 буде багатокористувацьким досвідом для 32 гравців, з унікальною кінцівкою, яка переведе гру в інший режим.
  • Місія розгортатиметься у віртуальному місті Авалон, як "хардкорний extraction шутер", де гравцям потрібно буде виконувати завдання та евакуюватися, з можливістю втратити прогрес персонажа через його смерть.
  • Всі три режими гри (кампанія, зомбі та мультиплеєр) будуть інтегровані, що дозволить гравцям підвищувати рівень зброї та персонажів навіть під час однокористувацьких місій.

У мережі з'явилася інформація про останню сюжетну місію Call of Duty: Black Ops 7, яка обіцяє вразити геймерів унікальною кінцівкою, якої ще не бачила індустрія.

Витік інформації зі стану розробників вказує на те, що фінальна місія однокористувацької кампанії нової CoD може несподівано перевести гру в інший режим, повідомляє 24 Канал з посиланням на Insider Gaming.

Цікаво Стало відомо чи будуть у повній версії Battlefield 6 більші мапи

Унікальний прецедент чи лише чутки?

Наразі про сюжетну кампанію Black Ops 7 відомо не надто багато, окрім того, що її події будуть проходити у віртуальній версії Японії та вигаданому місті Авалон.

Разом з тим, джерела порталу Insider Gaming, які бажають залишитися анонімними, повідомляють, що фінальна місія гри буде багатокористувацьким досвідом для 32 гравців. 

Стверджується, що 12-та та остання місія кампанії буде розгортатися на масштабній карті міста "Авалон", що спочатку планувалася як арена для режиму королівської битви. 

За структурою фінальне завдання стане "хардкорним extraction шутером", де гравцям потрібно буде виконувати завдання та вдало евакуюватися, бо у разі невдачі – вони втратять прогрес свого персонажа.

Трейлер гри – дивіться відео

Джерела також повідомляють, що всі три режими Black Ops 7 (кампанія, зомбі та мультиплеєр) будуть якимось чином інтегровані один з одним, що дозволить гравцям підвищувати рівень зброї, персонажів тощо навіть під час однокористувацьких місій.

Поки що складно уявити як саме це все працюватиме, одначе звучить подібна концепція вельми цікаво.