Укр Рус
2 травня, 11:35
2

Ветеран Bethesda пояснив важливість екранів завантаження в іграх студії

Основні тези
  • Брюс Несміт, колишній працівник Bethesda, пояснив важливість екранів завантаження в іграх студії, які дозволяють відстежувати розміщення предметів та інші деталі.
  • Несміт зазначив, що екрани завантаження необхідні через високу деталізацію та насиченість графікою ігор Bethesda, і спроби відмовитися від них не дали задовільних результатів.
  • Екрани завантаження дозволяють зберігати стан ігрового середовища, наприклад, хаотично розкидані речі, які залишаються на своїх місцях навіть після тривалого часу гри.

Колишній працівник Bethesda прокоментував використання розробниками екранів завантаження та пояснив їх важливість для масштабних RPG студії.

Багаторічний підлеглий Тодда Говарда пояснив чому його колеги продовжують використовувати "екрани завантаження" через які над ними частенько жартують геймери, повідомляє 24 Канал з посиланням на VideoGamer.

Цікаво Indiana Jones and the Great Circle очолила тижневий чарт продажів у США після виходу на PS5

Необхідна складова RPG від Bethesda 

Брюс Несміт провів у Bethesda фактично всю кар'єру, працюючи над кожним проєктом: від Fallout 3 до Starfield. 

Нещодавно розробник став на захист вже легендарних "екранів завантаження", які є невіднятною частиною кожної гри студії, навіть свіженького та мега успішного ремастера Oblivion

За його словами, цей метод є важливим, оскільки дозволяє відстежувати такі речі, як розміщення предметів у локації та інші деталі, які залишаються незмінними до наступної взаємодії з гравцем.

Усі, хто скаржиться на них (екрани, – 24 Канал), припускають, що це зроблено, тому що ми ліниві або не хочемо слідувати сучасному мисленню. Реальність така, що ігри Bethesda настільки деталізовані та настільки насичені графікою… ви просто не можете мати й те і те одночасно,
– каже Несміт.

Також Брюс зізнався, що розробники намагалися виправити цю деталь, але так і не були задоволені результатом

Неможливо завантажувати інтер'єри всіх цих місць одночасно із зовнішніми. Це просто не варіант,
– резюмував він.

Отож, якщо ви хочете залишити в якійсь печері хаотично розкидані речі, а потім повернутися та знайти їх на тих же місцях через, скажімо, 40 годин гри – доведеться потерпіти екрани завантаження, принаймні в іграх Bethesda.