Sony почала випускати свої ексклюзиви на ПК у 2020 році, зазвичай із кількарічною затримкою після релізу на PlayStation, нагадує 24 Канал. Проте успіх Helldivers 2, який вийшов одночасно на ПК та PS5, продемонстрував ефективність такого підходу.

Читайте на сайті В Steam з'явилась абсурдна пародія на Assassin's Creed Shadows

В інтерв’ю для подкасту Sacred Symbols Йошида зізнався, що давно розглядав можливість портів, але бізнес-модель компанії не дозволяла це зробити раніше. Згодом Sony дійшла висновку, що випуск ігор на ПК може навіть стимулювати продажі PlayStation у майбутньому.

Йошида зазначив, що портування має багато переваг, зокрема відкриття нової аудиторії в регіонах, де консолі не надто популярні. Наприклад, у Китаї ринок ПК-ігор є значно більшим (що підтверджують продажі Black Myth: Wukong).

Крім того, портування коштує значно дешевше, ніж розробка гри з нуля, і приносить суттєвий прибуток.

Це майже як друкувати гроші. До того ж ці гроші допомагають фінансувати нові проєкти, особливо з урахуванням зростання витрат на розробку,
– підкреслив він.

Останні порти Sony на ПК

Найновішим ПК-релізом Sony став супергеройський екшн Marvel's Spider-Man 2, який вийшов 31 січня. А вже 3 квітня на ПК з’явиться ремастер пригодницького екшену The Last of Us Part II.

Дивіться також Атмосферний симулятор гобіта перенесли: коли чекати нову гру за всесвітом Володаря перснів

Хоча нещодавно компанія викликала невдоволення гравців, вимагаючи обов’язкову прив’язку PSN-акаунтів у своїх іграх, у випадку Marvel's Spider-Man 2 та The Last of Us Part II вона зробила цю функцію необов’язковою.