Напевно, серію відеоігор Mortal Kombat можна назвати однією із найпопулярніших у світі. Лише нещодавно вийшов повноцінний фільм за мотивами цієї гри, тому й не дивно, що інтерес до франшизи знову виріс. Фанати створюють реалістичні косплеї, тематичні арти та навіть кондитерські вироби. Схожою діяльністю зайнявся й головний герой цієї історії.

Актуально 75 годин роботи та вражаючий результат: шанувальник Skyrim відтворив у реальності відому зброю

Одразу варто нагадати, що перша частина у цій серії вийшла ще у 1992 році та була виконана у класичному 2D. У нульових Mortal Kombat виходив й у 3D, щоправда, зрештою серія повернулася до свого традиційного формату, хоча й трохи модифікованого (2,5D). Здається, користувач із нікнеймом WeaponTheory є фанатом саме класичних ігор з дев'яностих. Ентузіаст вирішив відтворити фаталіті з Mortal Kombat 11 у стилістиці перших ігор цієї серії.

Свої роботи WeaponTheory публікував на ютуб-каналі, але особливого попиту серед шанувальників вони не мали та збирали достатньо невеликі перегляди (до тисячі). Щоправда, нещодавно все змінилося, бо його відео помітив Ед Бун – творець Mortal Kombat. Він працював майже над всіма іграми цієї серії, а також дуже часто відмічає у своєму твітері цікаві фанатські роботи. Цього разу пощастило й WeaponTheory, а два його записи зібрали сумарно понад 200 тисяч переглядів.

Розробник опублікував відео з фаталіті Скорпіона та Саб-Зіро, а також похвалив ентузіаста за відмінну роботу. Читачам Еда Буна та іншим фанатам Mortal Kombat також дуже сподобалися ці роботи. Наостанок варто додати, що на ютуб-каналі WeaponTheory є фаталіті й інших бійців.

Фаталіті Скорпіона з Mortal Kombat 11 у стилістиці старих ігор – відео

Фаталіті Саб-Зіро з Mortal Kombat 11 у стилістиці старих ігор – відео

Mortal Kombat 11

Відеогра у жанрі файтингу, яка була розроблена студією NetherRealm та видана у 2019 році. Геймплейно ця частина MK не відрізняється від попередніх: геймери контролюють героя зі спеціальним набором прийомів та змагаються з іншими бійцями. Відеогра отримала високі оцінки від критиків, хоча звичайні геймери критикували її за систему мікротранзакцій.