Портал Sensor Tower оприлюднив рейтинг найприбутковіших ігор на мобільних платформах у листопаді 2020 року. Вийшло два окремі топи для App Store та Google Play, а також один об'єднаний.

Цікаво Найпопулярніші мобільні ігри за останній тиждень: шокуюча зміна лідера та музична новинка

Об'єднаний рейтинг найприбутковіших мобільних ігор в App Store та Google Play у листопаді:

  1. Honor of Kings
  2. PUBG Mobile
  3. Genshin Impact
  4. Coin Master
  5. Pokemon GO
  6. Rise of Kingdoms
  7. Roblox
  8. Moonlight Blade
  9. Puzzle & Dragons
  10. Candy Crush Saga

Об'єднаний рейтинг очолила гра Honor of Kings, у якій користувачі витратили понад 230 мільйонів доларів у листопаді. 96% витрат у цій відеогрі припадає лише на один Китай. PUBG Mobile також піднялася на сходинку вище, у листопаді геймери витратили у цій грі 174 мільйони доларів. Понад 50% доходів розробники отримали завдяки китайській версії цієї відеогри та місцевому ринку. У жовтні Genshin Impact принесла своїм розробникам прибуток у 240 мільйонів доларів, а у листопаді вже менше – 143 мільйони доларів. Найбільше витрачають коштів у цій грі геймери з Японії (26%) та Китаю (25%).

Новими проєктами в об'єднаному топі за листопад 2020 року стали Puzzle & Dragons та Candy Crush Saga. А покинули рейтинг найкращих у цьому місяці Monster Strike та Homescapes.

Також аналітики відзначили, що вплив Китаю на світовий ринок мобільних ігор лише зростає. У рейтингу найкращих в App Store 8 з 10 сходинок зайняли проєкти китайських розробників. Винятками стали лише 2 відеогри від американських студій: Roblox та Pokemon GO.

Рейтинги найприбутковіших мобільних ігор в App Store, Google Play та об'єднаний / статистика з порталу Sensor Tower

Honor of Kings

Багатокористувацька відеогра, що була розроблена ТіМі Studios та випущена Tencent Games. Гра доступна на платформи iOS та Android лише на китайському ринку. У 2017 році вийшла міжнародна версія з назвою Arena of Valor. У цій відеогрі використовується той самий ігровий рушій та дизайн, але герої були дуже сильно змінені, щоб пристосуватися для західного ринку.