Засновник Upsurge Studios Бенджамін Роуч використав інструменти свіженького Unreal Engine 5, щоб оновити раніше відтворену ним у далекому 2016 році локацію "Цитадель Фаррона" з Dark Souls III на попередньому рушії UE 4.

Цікаво "Найреалістичніша версія": ентузіаст спробував вивести на новий рівень графіку в GTA V

За словами Роуча, він не хотів тратити на оновлення багато часу, а лише бажав швиденько ознайомитися з новим інструментарієм ранньої версії ігрового рушія. Проте, для перенесення своєї попередньої праці на UE 5 художник все ж підправив текстури, створив нову листву для рослинності за допомогою технології SpeedTree та використав передові технології освітлення UE 5, такі як Lumen і Nanite.

Lumen – відповідає за реалістичне глобальне освітлення, а Nanite – виконує оптимізацію ігрового розширення, економлячи ресурси системи.

Результатами своєї роботи розробник поділився на порталі ArtStation, а ми вирішили не лише вам їх показати, але й порівняти версії на UE 4 та 5, щоб на власні очі переконатися у якісній зміні підходу до освітлення на оновленому рушії від Epic Games.

Версії на UE 4 та UE 5 / зображення ArtStation

Версії на UE 4 та UE 5 / зображення ArtStation

Версії на UE 4 та UE 5 / зображення ArtStation

Версії на UE 4 та UE 5 / зображення ArtStation