Bungie відклала реліз Marathon через критику фанатів – студія обіцяє покращення
- Bungie відклала реліз науково-фантастичного PvP-шутера Marathon на невизначений термін через змішані відгуки на альфа-версію та скандал із крадіжкою художніх активів.
- Студія планує покращити елементи гри, такі як виживання, візуальні ефекти та соціальний аспект, щоб відповідати очікуванням фанатів.
Студія Bungie, що належить Sony Interactive Entertainment, оголосила про перенесення релізу свого науково-фантастичного PvP-шутера Marathon на невизначений термін. Це рішення стало відповіддю на змішані відгуки про закриту альфа-версію гри та скандал із крадіжкою художніх активів проєкту.
Bungie також обіцяє використати цей час, щоб зробити гру такою, якою ми всі хочемо її бачити, розповідає 24 Канал.
Дивіться також Kingdom Come Deliverance 2 перетворять у повнометражний фільм для участі в кінофестивалі
Чому реліз Marathon перенесли?
Ще у квітні 2025 року Bungie оголосила дату виходу Marathon – 23 вересня 2025 року на ПК (Steam), PS5, Xbox Series X та S, разом із демонстрацією геймплею. Проте після закритої альфа-версії гравці висловили чимало зауважень, а скандал із витоком художніх матеріалів лише підлив масла у вогонь.
Більшість розробників Marathon дізналися про перенесення релізу одночасно з усіма нами, що свідчить про несподіваність цього рішення навіть усередині студії.
Що поліпшуватиме Bungie?
Протягом наступних кількох місяців Bungie продовжить тестування Marathon у закритому форматі, зосередившись на ключових аспектах, які потребують доопрацювання. Ось що вони планують покращити:
- Елементи виживання: більш складні та захоплюючі сутички з ШІ, інтенсивніші битви та більші нагороди за завершення забігів. Це має зробити гру більш напруженою та винагороджуючою.
- Всесвіт Marathon: покращена якість зображення, більше інтерактивних елементів, розповідь через оточення та темніша атмосфера у стилі оригінальної трилогії. Фанати старої школи, це для вас!
- Соціальний аспект: покращений досвід в одиночному та парному режимах, а також просторовий/позиційний чат (proximity chat), який додасть імерсії у взаємодію з іншими гравцями.
Дякуємо ще раз за ваше терпіння і, що важливіше, за ваш ентузіазм. Ваші постійні відгуки допоможуть нам зробити Marathon неймовірним ігровим досвідом, яким, ми знаємо, він може бути,
– написали Bungie у своїй заяві.
Що таке Marathon?
Для тих, хто ще не в курсі, Marathon – це науково-фантастичний PvP-шутер, у якому гравці візьмуть на себе роль кібернетичних найманців, що досліджують покинуту колонію на Тау Цеті IV. Розробники обіцяють небезпечний світ, різноманітний геймплей, "тонни луту", зброю та обладнання. Це мало б бути поверненням до коренів Bungie, адже оригінальна трилогія Marathon у 90-х роках стала культовою, і фанати сподіваються на відродження тієї самої магії.
Трейлер Marathon: дивіться відео
Чесно кажучи, навряд чи когось здивувало перенесенням релізу Marathon. Закрита альфа показала, що гра має величезний потенціал, але сирість у багатьох аспектах була надто очевидною. Сутички здавалися млявими, а атмосфера, хоча й інтригуюча, не завжди передавала ту похмуру напругу, яку, наприклад, демонструвала анімаційна короткометражка за мотивами гри.
Marathon анімаційна короткометражка: дивіться відео
Якщо Bungie вдасться реалізувати все задумане без технічних глюків, гра справді може стати чимось особливим. Але чи встигнуть вони все відшліфувати до нової дати релізу? Час покаже. А поки я тримаю кулаки, щоб Marathon стала гідним спадкоємцем своєї легендарної назви.