Укр Рус
26 липня, 17:36
2

Ремейк Silent Hill 1 у розробці вже три роки, – інсайдер

Основні тези
  • Ремейк Silent Hill 1 розробляється Bloober Team і Konami, офіційно анонсований цього літа, з партнерством, підтвердженим у лютому.
  • Очікуваний реліз ремейка Silent Hill 1 у 2027 році, з попередніми проектами Silent Hill f у 2025 році та Townfall у 2026 році, за даними інсайдера.
  • Bloober Team, яка відповідальна за ремейк Silent Hill 2, прагне зберегти дух оригіналу, додаючи сучасні елементи у ремейку.

Культова серія Silent Hill продовжує відроджуватися. Чутки про римейк першої частини з'явилися вже давно, але згідно зі свіжим витоком, він перебуває у розробці вже кілька років. Фанатів чекає атмосфера класичного жаху, що зробила франшизу легендарною.

За інформацією інсайдера AestheticGamer (відомого також як Dusk Golem), проєкт польської студії Bloober Team та Konami у розпалі, інформує 24 Канал. Офіційний анонс їхньої спільної роботи відбувся ще влітку цього року, хоча партнерство між компаніями було підтверджено раніше, у лютому.

Дивіться також Оновлений Oblivion підкорив мільйони гравців: Bethesda відзвітувала про нові досягнення гри 

Інсайдер також поділився ймовірним графіком виходу нових ігор серії. За його припущеннями, реліз ремейка Silent Hill 1 може відбутися у 2027 році. Перед цим фанати можуть очікувати інші проєкти франшизи, зокрема Silent Hill f у 2025 році та Townfall у 2026 році. Хоча ці дати є орієнтовними, вони дають уявлення про плани Konami щодо відродження серії.

Bloober Team уже має досвід роботи з Silent Hill, адже студія відповідальна за ремейк другої частини гри, яка отримала схвальні відгуки серед геймерів. Представники компанії неодноразово висловлювали ентузіазм щодо співпраці з Konami та можливості переосмислити легендарні історії. Вони впевнені, що зможуть запропонувати гравцям щось особливе, зберігаючи дух оригінальних ігор.

Розробка ремейка – це не просто технічне оновлення графіки чи механік. Йдеться про переосмислення класики для сучасної аудиторії, адже Bloober Team відома своїм підходом до створення глибоких, емоційних історій у жанрі жахів. Фанати сподіваються, що студія збереже атмосферу оригіналу, додавши нові елементи, які відповідають сучасним стандартам ігрової індустрії.