УКР РУС
22 січня 2025, 16:44
2

"Я втрачав розум і сон": розробник The Witcher 3 розповів про свій найскладніший квест у грі

Основні тези
  • Павел Саско, розробник The Witcher 3, розповів, що найскладнішим квестом у грі була битва з Диким гоном при Каер Морхені, яка потребувала нестандартних рішень і багато часу.
  • Цей квест включає підготовку до нападу Дикого гону, де гравець має вибрати між різними тактиками, і завершується масштабною битвою на території замку.
  • Саско зазначив, що створення цього квесту було для нього дуже важким через технічні складнощі. Ввін витратив на це багато нервів і сну.

Павел Саско, який працював над The Witcher 3, а зараз залучений до сиквелу Cyberpunk 2077 під кодовою назвою Project Orion, розповів про найважчий квест, який йому тільки довелося створювати. Він коштував йому величезної кількості нервів та часу. Якщо ви грали, то точно проходили через це важливе завдання.

Важкий квест

Саско — давній розробник CD Projekt Red. Він був провідним дизайнером квестів у The Witcher 3, а тому працював, імовірно, над більшістю з них, якщо не взагалі над усіма. Він часто коментує проєкти, в яких брав участь, і цього разу торкнувся одного з основних завдань, але бачив кожен гравець, який грав у кампанію третього Відьмака, повідомляє 24 Канал з посиланням на коментар Павела Саско.

Дивіться також Ubisoft обіцяє унікальні відчуття в Assassin's Creed Shadows

Цей допис з'явився в соцмережі X у відповідь на твіт користувача, який написав, що битва з Диким гоном при Каер Морхені – його "улюблена місія в основній історії". 

Найскладніший квест, який я коли-небудь розробляв і реалізовував. Особливо технічна частина надирала мені зад, стільки нестандартних рішень і відгалужень. Я втрачав розум і сон, коли намагався зібрати все докупи. Радий, що вам сподобалось,
– написав Саско.

Битва за Каер Морхен відбувається приблизно після першої половини історії. Геральт і Цірі прибувають до відьмачого лігва, де на них чекають Йеннефер, Тріс і Кейра Мец, а також інші відьмаки. Герої готуються до нападу Дикого гону. Спочатку вам потрібно вирішити, що зробити: поремонтувати діру в стіні, зварити еліксири чи зробити пастки. Тим часом чародійки ставлять над замком магічний бар'єр, щоб перешкодити вторгненню. Згодом Геральт із двома іншими відьмаками вирушає до найближчих лісів, щоб закрити портали, через які прориваються війська Дикого гону.

Це дуже довга місія, адже в якийсь момент усі старання головних героїв виявляються марними: Дикий гін проривається крізь бар'єр і починається битва на території замку. У певний момент вам навіть потрібно буде взяти керування Ціріллою, оскільки Геральт виявиться замороженим.

Враховуючи масштаби та величезну роль цієї глави для всієї історії, не дивно, що розробники вклали в неї всі сили й час, жертвуючи навіть сном.