Укр Рус
31 січня, 12:45
1

Ubisoft оновила торгову марку легендарної гри

Основні тези
  • Ubisoft по-тихому оновила торгову марку гри Rayman 3: Hoodlum Havoc, що викликало спекуляції про можливий ремейк.
  • У листопаді 2024 року компанія подала заявку на оновлення торгової марки, що втішило давніх фанатів.

У мережі з'явилася інформація про те, що Ubisoft по-тихому оновила торгову марку своєї культової гри, що запалило в серцях шанувальників надію на ремейк.

В Ubisoft можуть готувати оновлену версію легендарного платформера Rayman 3: Hoodlum Havoc. Такі висновки зробили шанувальники студії, повідомляє 24 Канал з посиланням на Gamerant.

До теми Ubisoft випадково розсекретила продажі Prince of Persia: The Lost Crown за перший рік

Що може означати оновлення торгової марки

Для шанувальників культової серії Rayman 2025 рік може стати знаковим, адже Ubisoft поновила торгову марку для однієї з найпопулярніших частин франшизи.

Вперше випущена ще у 2003 році, Rayman 3: Hoodlum Havoc стала класикою жанру завдяки впізнаваному стилю, інноваційним механікам в ігровому процесі та чудернацьким персонажам.  

У 2012 році фанати серії отримали ремастер гри, аж ось у листопаді 2024 компанія подала заявку на оновлення торгової марки для гри.

Це підмітив акаунт Rayman Together! у соцмережі X.

https://x.com/RaymanTogether/status/1884290969379692766

Ця новина одразу втішила давніх фанатів Ubisoft і хоча вона не означає, що студія насправді веде роботу над оновленим проєктом, але такий шанс беззаперечно існує.