Укр Рус
27 лютого, 22:18
2

Як робили трейлер The Witcher 4: CD Projekt Red розповіла деталі

Основні тези
  • CD Projekt Red поділилася подробицями створення трейлера The Witcher 4, який знятий у співпраці з Platige Image Studios і поєднує дух книг Анджея Сапковського та передові технології.
  • Зйомки сцен із захопленням руху тривали 14 днів, використовувалися віртуальні операторські інструменти та реальне знімальне обладнання для досягнення кінематографічного ефекту.

Минуло понад два місяці після прем’єри кінематографічного трейлера The Witcher 4 на шоу The Game Awards 2024, і студія CD Projekt Red вирішила поділитися подробицями його створення.

Ролик, знятий у співпраці з Platige Image Studios, поєднує в собі дух книг Анджея Сапковського, східноєвропейський менталітет та передові технології, розповідає 24 Канал.

Дивіться також Журналісти передчасно розкрили деталі La Quimera – футуристичного шутера від творців Metro

Сюжет трейлера та задум

Основна ідея трейлера – переосмислення минулого та початок нової саги. У сюжеті молода дівчина Міона добровільно приносить себе в жертву чудовиську бауку, а Цирі намагається цьому запобігти. Обидві героїні виступають дзеркальним відображенням одна одної: Міона усвідомлює, що самопожертва неправильна, але не може піти проти традицій села, а Цирі як майбутня відьмачка розуміє це краще за всіх.

CDPR прагнула зберегти слов’янську атмосферу та передати філософію світу The Witcher:

Навколо лише відтінки сірого, немає абсолютної визначеності, тільки вибір між меншим і більшим злом.

Технічні особливості створення трейлера

  • Зйомки сцен із захопленням руху тривали 14 днів.
  • Щоб відтворити ефект зйомки на реальну камеру, у студії записували рухи операторів.
  • При появі магії в кадрі камера перемикається з ручного режиму на автоматичний, використовуючи віртуальні операторські інструменти (крани, доріжки тощо).
  • Для передачі кінематографічного ефекту розробники орендували реальне знімальне обладнання та експериментували з різними оптичними ефектами (викривлення, відблиски, розмиття, ефект боке).
  • Баук був відтворений за допомогою спеціальної конструкції, якою керували чотири людини, зображаючи суглоби та лапи монстра.
  • Unreal Engine 5 дозволив швидко тестувати ідеї та одразу оцінювати результат, що значно розширило творчі можливості команди.

Що буде далі

Наприкінці 10-хвилинного ролика на офіційному каналі CDPR керівник наративного відділу Філіп Вебер зазначив:

Вам доведеться оцінювати ситуації та приймати складні рішення, зокрема, що має статися після подій у трейлері.

Як створювати трейлер The Witcher 4: дивіться відео

Дивіться також Activision зізналася у використанні штучного інтелекту в CoD

На цей час The Witcher 4 перебуває в активній розробці, яка почалася восени 2024 року. Дата виходу гри та цільові платформи поки не оголошені, але відомо, що за сюжетом Цирі пройшла Процедуру Трав і готується стати справжньою відьмачкою.