За словами Вермея, для того, щоб зробити гру справді "next-gen", розробники були змушені відмовитися від багатьох функцій, які були присутні у GTA: San Andreas, інформує 24 Канал.
Дивіться також Sucker Punch поділилася подробицями Ghost of Yotei: у грі буде некласична кампанія і свобода дій
Серед фішок від яких вирішили остаточно відмовитися в GTA 4 – система характеристик персонажа (фітнес, вага), кілька міст, стелс-механіка, плавання під водою, реактивні ранці, танки, велосипеди, монстртраки, тюнінг автомобілів, літаки тощо.
Вермей також зазначив, що цього разу місії в грі створювалися не навколо геймплею, як раніше, а під конкретну історію.
PlayStation 3, за його словами, була "складною у роботі", тому основною платформою для розробки стала Xbox 360. Також підрозділ Rockstar San Diego розробив новий рушій RAGE, який прийшов на зміну RenderWare.
Одним з досягнень проєкту стала реалізація мережевої гри на 32 гравці, яка згодом еволюціонувала в популярну GTA Online.
Вермей покинув Rockstar North через дев’ять місяців після релізу. Причиною стали збільшення команди й масштабу проєкту, а також зміна атмосфери.
Я думав, що гра ставатиме лише похмурішою та серйознішою, але GTA V довела, що я помилявся,
– написав він.
Розробник також пригадав, що оригінально гру планували випустити 16 жовтня 2007 року, встигнувши до різдвяного сезону. Рішення про перенесення було ухвалено в липні того ж року, коли стало зрозуміло, що дедлайн не буде виконано.
Він припустив, що у випадку з GTA 6 Take-Two ухвалюватиме аналогічне рішення незадовго до релізу. "Тримаю кулаки за серпневий фінансовий звіт Take-Two", – додав він. І наголосив, що не має жодної інсайдерської інформації щодо дати виходу гри.