Головним героєм гри Grand Theft Auto 3 – першої гри оригінальної трилогії GTA – виступає Клод. Протягом усієї гри він був абсолютно мовчазним, що неймовірно вирізняє його з-поміж усіх інших героїв франшизи.

Зверніть увагу Обрати неможливо: найважчі рішення у відеоіграх

Таємниця GTA 3

Для тих, хто знайомий лише з сучасними випусками Rockstar, невербальність Клода може здатися певною несподіванкою. У кожній великій грі серії після GTA 3 були надзвичайно балакучі й харизматичні герої. І під час нових релізів знаменитий розробник робить величезний акцент саме на діалогах і роботі над персонажами.

Та на момент виходу гри у 2001 році такий підхід був цілком звичним для ігрової галузі. Варто пам'ятати, що GTA 3 була першою повністю 3D-грою Grand Theft Auto та важливим кроком уперед для франшизи загалом.

Один із шанувальників франшизи поцікавився у твітері причинами такого рішення компанії щодо персонажа. Йому відповів Оббі Вермей, який працював технічним директором Rockstar North під час розробки Grand Theft Auto 3.

Щонайменше частково це полягало в тому, що нам доводилося зрізати кути. Аудіовідділ був надто завантаженим,
– пояснив розробник.

Оббі Вермей не уточнив, що саме він має на увазі – фінансовий дефіцит чи брак кадрів. Та в будь-якому разі зрозуміло, що в аудіовідділу та студії Rockstar були серйозні обмеження, які слід було подолати при розробці ігор.

У 2023 році будь-які обмеження для студії Rockstar Games взагалі видаються чимось фантастичним. Так, станом на вересень цього року лише ігри франшизи GTA були продані в кількості 410 мільйонів доларів, що принесло розробникам мільярди доларів.