Колаборацію Genshin Impact та KFC у Китаї довелось зупинити: у чому причина
Промо-акція Genshin Impact у закладах KFC по всьому Китаю спричинила величезний ажіотаж. Проте невдовзі владі довелося згорнути цю популярну колаборацію. Про причини – у матеріалі.
Надихнувшись успіхом співпраці McDonald's та Pokemon у Північній Америці інша популярна гра, Genshin Impact, розпочала рекламну кампанію спільно з фастфудами KFC у Китаї, проте, схоже на те, що їм не судилося повторити бажаний успіх.
Цікаво Найкращі косплеї Genshin Impact: увага до деталей та спокусливі фото (16+)
Подібно до зграй шанувальників покемонів, які охопили буквально кожен МакДональдз на березі Тихого океану, де до меню Happy Meal додавали картки Pokemon, шанувальники ММО-гри Genshin Impact сформували величезні черги біля закладів KFC по всьому Китаю.
Причиною цього стало те, що раніше в цьому місяці команда Genshin Impact оголосила про співпрацю з ресторанами швидкого харчування KFC в Китаї. Всі охочі отримали змогу замовити спеціальне тематичне меню та отримати класне відро KFC з логотипом гри, значки з зображенням персонажів, а також внутрішньо-ігрові рецепти та глайдер з культовими червоними та білими кольорами KFC.
Проте, через надзвичайний ажіотаж люди почали вишиковуватися в чергу заздалегідь ще з ночі, щоб аж наступного дня мати змогу отримати омріяне меню. Через таку величезну кількість охочих та ситуацію з COVID-19 у світі колаборацію було частково скасовано.
Деякі фанати навіть приносили до магазинів намети, щоб бути першими в черзі.
Намет біля одного з KFC / зображення з твітеру
Повідомляють, що поки що колаборацію довелось скасувати повністю лише у двох містах: Шанхаї та Хуанчжоу. У деяких з KFC цих міст було так багато людей, що довелося навіть викликати поліцію і натовп був розігнаний через порушення правил запобігання пандемії. А згодом на дверях закладів з'явилися подібні оголошення.
Записка на дверях одного з ресторанів / зображення з твітеру
Захід було скасовано через вимоги міністерства охорони здоров'я – магазин перепрошує за незручності, – йдеться в оголошенні.
Наразі невідомо чи повернеться промо-акція до міст у яких її згорнули та чи не скасують її й в інших закладах, проте точно відомо, що популярність Genshin Impact продовжує зростати шаленими темпами та це, скоріше за все, далеко не остання їхня спільна рекламна компанія з великими брендами.